Z mojego doświadczenia:3. warto zadbać o lepszy osprzęt (ale nie musi być w modelu fabrycznym, można zmienić wyjdzie taniej, tym bardziej jak się kupuje używkę) - szczególnie przerzutka tylna (u nas we Wheelerze był Tourney i to byłą porażka, wymiana na Altusa to było "niebo-a-ziemia"), manetki i klamki. Przy jeździe terenowej konieczny jest bardzo krótki wózek.
Ale patent :-) To samoróbka, czy ktoś to sprzedaje?
Cytat: qbab w 16 Wrz 2015, 13:17W zeszłym dwa razy płaciłem za naprawę (w euro! więc koszt wyszedł prawie 100 zł).Nawet jak się jedzie do cywilizacji to warto zabrać ze sobą podstawowe narzędzia i "wrażliwe" części. W razie awarii można zaoszczędzić czas, trochę kasy, ale co najważniejsze, można kontynuować wycieczkę.https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/MajowkaNaPodolu#5920588009299883698https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/MajowkaNaPodolu#5920588493542886338PABLO
W zeszłym dwa razy płaciłem za naprawę (w euro! więc koszt wyszedł prawie 100 zł).