Cytat: tomek w 31 Sty 2017, 06:18Słuszna uwaga Transatlantyka, zwłaszcza w kontekście takich zapisów w regulaminie:CytujWszelkie naprawy roweru zawodnik musi dokonać we własnym zakresie lub dotrzeć o własnych siłach do najbliższego ogólnodostępnego serwisu. Zabrania się dojazdu do serwisu jakimkolwiek innym środkiem transportu niż własny rower.Nie bardzo też wiem czemu ma służyć taki zakaz. Przecież na trasie będzie nieraz trudno o zwykły wiejski sklep, nie wspominając o serwisie rowerowym. Każda poważniejsza awaria może oznaczać pół dnia piechotą w butach SPD lub wycofanie. Chyba nie taki był zamiar ?Idea jest jedna, w trakcie trwania maratonu zawodnik może poruszać się wyłącznie rowerem lub prowadząc rower. Należy bezwzględnie uniknąć sytuacji, że ktoś kogoś widział jak jechał autobusem i dociekać dlaczego tym autobusem jechał. Czy też spaceru pod górę bez roweru, który pojedzie w wozie technicznym.
Słuszna uwaga Transatlantyka, zwłaszcza w kontekście takich zapisów w regulaminie:CytujWszelkie naprawy roweru zawodnik musi dokonać we własnym zakresie lub dotrzeć o własnych siłach do najbliższego ogólnodostępnego serwisu. Zabrania się dojazdu do serwisu jakimkolwiek innym środkiem transportu niż własny rower.Nie bardzo też wiem czemu ma służyć taki zakaz. Przecież na trasie będzie nieraz trudno o zwykły wiejski sklep, nie wspominając o serwisie rowerowym. Każda poważniejsza awaria może oznaczać pół dnia piechotą w butach SPD lub wycofanie. Chyba nie taki był zamiar ?
Wszelkie naprawy roweru zawodnik musi dokonać we własnym zakresie lub dotrzeć o własnych siłach do najbliższego ogólnodostępnego serwisu. Zabrania się dojazdu do serwisu jakimkolwiek innym środkiem transportu niż własny rower.
What if my bike breaks?Fix itTake it to a bike/repair shop*Walk*You may catch public transport to make repairs but you may not use private or charteredtransport. You must then RIDE back from the point of repair to the point at which the transport wastaken in order to continue. Only human power can be used to propel you towards the finish lineand while ever your bike is serviceable, it should be your sole means of transport.
Masz jeszcze taki zapis dla kat Extreme:"W szczególnych przypadkach (po ustaleniu z Sędzią Głównym Maratonu) możliwe jest dostarczenie niezbędnych części na trasę Maratonu."
Wracając do meritum, chodziło mi o sytuację, gdy awaria całkowicie wyklucza poruszanie się rowerem. Jeśli serwisu nie będzie w rozsądnej odległości to pozostaje tylko wycofanie się. A po co ? Można zezwolić na dotarcie do serwisu transportem publicznym, naprawę i powrót na kołach do miejsca awarii i kontynuowanie wyścigu.
Podczas TCR masz monitoring a tutaj nie masz, wiec zawodnik po awarii teoretycznie może się znaleźć gdziekolwiek na trasie.
Potwierdzenie przejazdu dla wszytkich kategorii zostanie dokonane na podstawie danych z logger’a GPS.
W Total musisz być całkowicie niezależny.
...A nawet poszedłbym dalej i w sytuacji uniemożliwiającej dalszą jazdę zezwoliłbym na dostarczenie części na trasę. W Total musisz być całkowicie niezależny.
Czyli, w przypadku awarii w kat. Total, jeśli nie popsułeś się idealnie pod sklepem, to pozostaje albo się przenieść do kat. Extreme (i prosić o dowóz części), albo dreptać powoli w kierunku... najbliższego dworca PKS lub PKP.