Można puścić przez Szare, a minąć tylko Koniaków
Cytat: byczys w 19 Lip 2017, 11:06Można puścić przez Szare, a minąć tylko Koniaków To byłaby ciekawa wersja. bo we wcześniejszej to i tak należałoby jechać doliną przez Rajczę i Sół.
Obawiam się,że bardzo kultowe mogą stać się w tym roku Klekociny
Cytat: byczys w 19 Lip 2017, 11:13Obawiam się,że bardzo kultowe mogą stać się w tym roku KlekocinyPewnie większość jadących Hulakę, będzie tam hulaszczyć ;-)
Zamieściliśmy Projekt Trasy MRDP 2017, wg którego występują dwa odcinki szutrowe:1. Łużany (626km trasy) – DK65, ok 5km dobrego szutru, możliwość jazdy rowerem szosowym z prędkością ok 15km/h. Będzie możliwość objazdu przez Supraśl. Dokładny wariant zostanie zaprezentowany do 31 lipca br.2. Zawoja – Przełęcz Klekociny (1724km trasy), ok 3km szutru na podjeździe, wg planów mają położyć tam nowy dywanik asfaltowy. Jeżeli do dnia startu asfalt się nie pojawi, to będzie możliwość objazdu przez Stryszawę wg wariantu z GMRDP2015.
Te płyty są kultowe? ... Podjazd przez Jaworzynkę widoczny na zdjęciu wygląda bardzo atrakcyjnie i zdaje się, że swoją atrakcyjnością może przebić "kultowość" płyt. Poza tym bliżej granic.Zmiana byłaby zdecydowanie na plus.
Ze strony MRDP.PLCytujZamieściliśmy Projekt Trasy MRDP 2017, wg którego występują dwa odcinki szutrowe:1. Łużany (626km trasy) – DK65, ok 5km dobrego szutru, możliwość jazdy rowerem szosowym z prędkością ok 15km/h. Będzie możliwość objazdu przez Supraśl. Dokładny wariant zostanie zaprezentowany do 31 lipca br.2. Zawoja – Przełęcz Klekociny (1724km trasy), ok 3km szutru na podjeździe, wg planów mają położyć tam nowy dywanik asfaltowy. Jeżeli do dnia startu asfalt się nie pojawi, to będzie możliwość objazdu przez Stryszawę wg wariantu z GMRDP2015.
Tzn ze będziesz miał wybór, jazda na skróty przez Łużany, albo oficjalnym objazdem kilka km więcej, po asfaltach niekoniecznie dobrej jakości. (powiedziałbym miejscami wręcz tragicznej)
/.../ (powiedziałbym miejscami wręcz tragicznej)