`~. Cześć! Jestem Marek, mam 23 lata .~`
Na co dzień studiuję Informatykę na Politechnice Warszawskiej. Po obronie pracy inżynierskiej stwierdziłem, że czas wstać od komputera i ruszyć w świat. W lipcu 2014 byłem na tygodniowym wyjeździe na mazury. W sierpniu 2015 pojechałem w 3-tygodniową podróż po Polsce z krótkim wypadem na Czechy i to właśnie na tym wyjeździe opiera się prawie całe moje doświadczenie w "dłuższych" niskobudżetowych wyprawach. Tą ostatnią podróż odbyłem wraz z kolegą poznanym przez to forum.
Planowana trasa
Edit: Dodałem drugą mapkę lepiej obrazującą planowaną trasę.Edit 2: Przedstawienie nowego planu na mapieEdit 3: Mała modyfikacja trasyStworzyłem mapkę przedstawiającą ogólną koncepcję (na szaro zaznaczyłem pomysły alternatywnych tras). Po za tą mapką jest druga - bardziej interaktywna - na której zaznaczane są najciekawsze punkty. To właśnie na jej podstawie utworzymy rzeczywisty plan trasy. Wiadomo, że podczas jazdy wiele się będzie zmieniać, dlatego uważam, że nie ma sensu planować zbyt szczegółowo, ale główne cele trzeba ustalić. Myślę, że warto też sprawdzić np. w jakich godzinach coś jest otwarte, albo czy można kupić bilety przez internet (po co tracić dzień na stanie w kolejkach do kasy).
Trasę chciałbym zaplanować, tak aby na rowerze było do przejechania około 4500 km. Jazda po
dobrej nawierzchni (gdy jest taka dostępna,
a nie zawsze jest), ale nie lubię dużego ruchu.
Dotarcie na miejsce
Do Gruzji (Kutaisi) chcę się dostać
samolotem WizzAir. Cena (w tej chwili) za bilet na początku lipca to