Autor Wątek: Lato 2016- daleko, rowerowo i górsko  (Przeczytany 4326 razy)

Offline Kobieta juanita_hawaii

• Miasto: Radom/ Kraków
  • Na forum od: 22.01.2012
Lato 2016- daleko, rowerowo i górsko
« 5 Gru 2015, 20:55 »
Edytowany:
Szukam chętnych osób do ogarnięcia ok. dwumiesięcznego (albo chociaż kilkutygodniowego) wyjazdu rowerowego. Cel w dalszym ciągu do ustalenia, przy odrobinie szczęścia do tanich biletów lecimy dokądś (od Kanady przez Meksyk po Azję SE), może to być Kaukaz (byłby to mój trzeci raz tamże, więc raczej już "off the beaten track"), mogą być cudnie bajeczne Bałkany albo Ukraina. Mam mnóstwo pomysłów ;) tylko ciężko o kompanię, która dysponuje czasem.
Tak więc zapraszam;)

• coś o sobie: Asia lat 21, studiuję w Krakowie, a jak nie studiuję to uderzam w góry (z uwagi na bliskość, zwykle w polskie Tatry :D, na zewnątrz i do wewnątrz) Coś tam już o sobie pisałam przy okazji poprzednich poszukiwań, można pewnie jeszcze do tego dotrzeć. Doświadczenie wyjazdowo-biwakowe jest (np. na 2 kołach Kirgistan), choć nadal umiem w rowerze wykonać tylko podstawowe naprawy  ::)

• planowana trasa wyprawy w ogólnym zarysie: na razie nie ma, ale (bardzo!) lubię połączenie roweru i trekkingu
• planowany średni dystans dzienny: standardowo 100 km, w łatwiejszym terenie 120-130 (?)
• całkowity planowany dystans wyprawy: kilka tysięcy km, w międzyczasie jakieś dni restowe pewnie się przydadzą
• spanie na dziko
• gotowanie we własnym zakresie i lokalna kuchnia
• przybliżony budżet wyprawy na jedną osobę: nie wiem, zależy od wybranego kierunku i kosztów wiz itd.
• priorytety/ sposób spędzania czasu: dużo natury, omijanie większych miast, chyba że przyjdzie ochota na koncert jazzowy, balet moskiewski, koncert czegośtam, dyskotekę, itd.
• podejście do deszczu: w lekkim tak, w mocnym nie
• preferowane drogi: lokalne, mogą być kiepskie i prowadzić na przełęcze:))

Szukam ok. 2-3 osób w wieku zbliżonym (dyszka w tą czy w tamtą...), fajnych, towarzyskich i ogarniętych.
Pozdro ;)