... cały bagaznik i tak jest mocowany na jednej śrubie, która jest wtedy najsłabszym punktem tego montażu
..obcięty łącznik, który musisz tak ukształtować, by nie kolidował z hakiem przerzutki.
To może się niewiele się różnić od tego co już wymyśliłeś, czyli pominięcie łącznika (montaż bagażnika na jednej śrubie do ramy).
Tak sobie myślę, ze to skrócenie łącznika i nowy otwór niewiele da, zyskujesz może 10mm ofsetu
Cytat: sinuche w 23 Mar 2016, 17:49Tak sobie myślę, ze to skrócenie łącznika i nowy otwór niewiele da, zyskujesz może 10mm ofsetuJakie 10mm? Chyba w pionie, a to dla całej konstrukcji ma pomijalne znaczenie.Zastrzeżenia dotyczą momentu jaki powoduje tak długa pozioma część tego uchwytu. Skracając ten uchwyt można skrócić ramię co najmniej ze 3-4 razy, w takiej samej proporcji zmniejszając moment działający na połączenie uchwytu z bagażnikiem.
Borafu, ale nie wszyscy wiedzą co to jest ten "moment" ( tj.siła x ramie ). Nie żebym się czepiał po prostu tak mi się jakoś skojarzyło
Cytat: sinuche w Dzisiaj o 17:49 Tak sobie myślę, ze to skrócenie łącznika i nowy otwór niewiele da, zyskujesz może 10mm ofsetuJakie 10mm?
w crosso rozstaw otworów na blaszce to 13 mm, a u mnie w Axiomie 16 mm. Swoją drogą, czy ktoś mógłby zmierzyć u siebie rozstaw tych dziur z uchwytu crosso ? (zweryfikowałbym info ze sklepu ...)
Byłbyś jeszcze w stanie dla mnie sprawdzić jaką średnicę ma sztyca? Na stronie jest wiele mówiący opis "ITM Alcor 80"