Wydaje mi się, że rama przełajowa będzie najrozsądniejszym wyborem, ale mogę się mylić:) Może bardziej coś w stronę gravel?
/.../Raczej byłoby to 80-90% asfaltu, /.../
Hmmm... Ja się zastanawiam co wybrać, przełaj/szosa, bo w teren i tak nie wyjeżdżam jakoś często na cienkich oponach. Mając drugi rower to cross by mi służył jako rower drogowo-terenowy
nie są założone klasyczne opony przełajowe 33 lub 35 tylko jakieś szersze balony, więc ten rower nie będzie jakoś szczególnie lepszy od mtb jak już wyjedziemy z tego lasu na szosę.
Mi chodzi o coś pomiędzy, ale może faktycznie spróbuję upchnąć tylko ciut większą oponę, jakąś mocniejszą.
Dokladnie, ja bym sie troche jednak bal jechac na przelaju w takim terenie. Troche technicznie jest...Cytujnie są założone klasyczne opony przełajowe 33 lub 35 tylko jakieś szersze balony, więc ten rower nie będzie jakoś szczególnie lepszy od mtb jak już wyjedziemy z tego lasu na szosę.
Cytat: czerkaw w 11 Kwi 2016, 07:30Hmmm... Ja się zastanawiam co wybrać, przełaj/szosa, bo w teren i tak nie wyjeżdżam jakoś często na cienkich oponach. Mając drugi rower to cross by mi służył jako rower drogowo-terenowy Rasowy przełaj to rama kapkę krótsza od typowo szosowej, ale pozwala używać szerszej opony. Typowa szosówka może się okazać nie do końca wygodna, bo wymusza sportową sylwetkę.Dlatego warto zastanowić się nad modelami z linii endurance.
A musisz mieć koniecznie nówkę sztukę nie śmiganą za sklepu, czy rozważasz też rowery używane?