1. Z tego co wiem, mozesz kupic tylna przerzutke X9 w wersji ze sprzeglem podobnym do Shadow... ale czy to naprawde potrzebne?
2. BB7, ani zadne hamulce tarczowe tworzone pod szose, nie dadza ci takiego samego maksymalnego momentu hamowania co tworzone pod MTB - bo zrywalyby opony z asfaltu. Ale za to mozesz dosc bezpiecznie hamowac w zakretach Jakie tam masz klocki? Ja jezdze na takich http://www.wiggle.co.uk/lifeline-sintered-disc-brake-pads-1-pair/ i sa zdecydowanie lepsze niz te co przyszly z hamulcami.
4. Cialo ci sie przystosuje do baranka, ale psyche niekoniecznie do dolnego chwytu - ja go uzywam tylko kiedy musze (pod wiatr), albo w wyboistych ostrych zjazdach (bo jest pewniejszy) - inaczej duzo lepiej czuje sie w hood'ach.
To nawet jeszcze lepiej pokazuje, że ta waga wcale tak ważna nie jest. Po pierwszej edycji, w której zebrał mnóstwo doświadczeń zdecydował się jednak na jazdę na cięższym stalowym rowerze, stawiając na większą wygodę kosztem wagi.
A wracając do AWOL-a ... ;-)/.../- stockowe siodełko nie dogaduje się z moimi 4-ma literami, co podejrzewałem już w sklepie ... może jakieś sugestie za czym się tu rozglądać w rozsądnych pieniądzach?c.d.n.
A moze zaloz siodlo z Rometa? Niekoniecznie zadziala, bo pozycja inna, ale jest szansa.Poza tym jak Latos radzi - najlepiej zrobic pomiar frenologiczny à rebours
Cytat: łatośłętka w 15 Kwi 2016, 08:20W roku 2013 jechał rowerem koloru białego marki Canyon (ten nie był ze stali).W roku 2014 jechał rowerem koloru czerwonego, innego producenta - stalowym.To nawet jeszcze lepiej pokazuje, że ta waga wcale tak ważna nie jest. Po pierwszej edycji, w której zebrał mnóstwo doświadczeń zdecydował się jednak na jazdę na cięższym stalowym rowerze, stawiając na większą wygodę kosztem wagi.
W roku 2013 jechał rowerem koloru białego marki Canyon (ten nie był ze stali).W roku 2014 jechał rowerem koloru czerwonego, innego producenta - stalowym.