http://salsacycles.com/bikes/fargo
Mógłbyś zmienić najmniejszą zebatkę. 26t powinno działać dobrze, nawet na 24t jest spora szansa.
Zębatka mniejsza niż 34 wprowadza konieczność stosowania korb MTB, bo nie ma dwójek szosowych mniejszych. A korba MTB może powodować komplikacje z przednią przerzutką i manetką szosową, dlatego nie tak często się spotyka takie rozwiązania w rowerach z barankiem.
Prześwit klocki/tarcza jest minimalny, więc w trakcie dłuższych wyjazdów, zdarza się że hamulce zaczynają minimalnie trzeć. Tarcze i pewnie klocki też, potrafią się całkiem solidnie nagrzać, więc konieczność jakiś mikroregulacji pojawia się w zasadzie co wyjazd...
Cytat: wiewiur w 20 Cze 2016, 12:19a co ze zmiana samych tarcz w korbie? np. w tej szosowej 50-39-30 na mniejsze np z mtb. albo na tych podwojnych czy w ogole jest to mozliwe? na srubach by pasowalo?? jesli pytanie glupie to sorki ale tego jeszcze nie przerabialemMożna oczywiście wymieniać, ale trochę stracimy na płynności zmieniania biegów, bo korby, szczególnie te lepsze są tak projektowane by zmiana była płynna, zęby odpowiednio profilowane tak by tarcze współgrały ze sobą. A zakładając tarczę od innego zestawu to tracimy. No i zmieniać można w pewnym zakresie, musi się zgadzać liczba śrub oraz ich rozstaw BCD. Jak pisałem do szosowej korby kompaktowej o BCD 110mm najmniejsza tarcza jaka wejdzie to 33T, jak chcemy mniejszą to trzeba już założyć korbę o mniejszym BCD, czyli 2rz z MTB, lub 3rz z szosy lub MTB.
a co ze zmiana samych tarcz w korbie? np. w tej szosowej 50-39-30 na mniejsze np z mtb. albo na tych podwojnych czy w ogole jest to mozliwe? na srubach by pasowalo?? jesli pytanie glupie to sorki ale tego jeszcze nie przerabialem
To już nieaktualne :-) Rower, gdy pisałem te słowa, był na dotarciu - obecnie hample reguluję co 10-14 dni, czyli co 1000 km :-)
Cytat: Krzysiek Sobiecki w 20 Cze 2016, 13:54To już nieaktualne :-) Rower, gdy pisałem te słowa, był na dotarciu - obecnie hample reguluję co 10-14 dni, czyli co 1000 km :-)serio?