No mam koła '26. A to jakąś różnicę robi?
Do przełożenia wynikłego z przekładni łańcuchowej, trzeba dodać (pomnożyć) przekładnię wynikającą różnicy średnic kół 26" i 28".Na kołach 26" jest ok. 10% lżej.
To, co napisał Olo, brzmi rozsądnie.
ale skoro na kołach '26 jest lżej, to czemu teraz wszyscy się przesiadają na 27,5 albo 29?
nie będę próbował polemizować bo się kompletnie nie znam... ale skoro na kołach '26 jest lżej, to czemu teraz wszyscy się przesiadają na 27,5 albo 29?
nie będę próbował polemizować bo się kompletnie nie znam
Nie, to nie są wybitne hamulce. Dobre były może 10 lat temu, jak nic innego nie było na rynku, teraz są lepsze alternatywy. Bardzo słabe w ustawianiu, bo się reguluje tylko jeden klocek, lepiej celować w hamulce z dwustronną regulacją klocków.
Bardzo słabe w ustawianiu, bo się reguluje tylko jeden klocek,
Serwisowałem nieraz bardzo zbliżony model BB5