Autor Wątek: Używana szosa za około 2000zl  (Przeczytany 1664 razy)

Offline Mężczyzna Symfonian

• Dominik
  • Miasto: Piekary Śląskie
  • Na forum od: 18.05.2009
Używana szosa za około 2000zl
« 1 Wrz 2009, 11:12 »
Postanowiłem kupić szose ponieważ jazda na moim crossie nie dostarcza mi juz tyle adrenaliny co kiedyś;)

W oko wpadł mi ten rower http://allegro.pl/item720611437_trek_1500_dura_ace_mavic_wcs_tiagra.html
Czy wart jest swojej ceny?
W temacie  rowerów szosowych jestem zielony dlatego prosze o rade. :)

Offline Mężczyzna robertrobert1

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 19.04.2009
Re: Używana szosa za około 2000zl
« 1 Wrz 2009, 20:46 »
Rower jest świetny! Ma bardzo dobry osprzęt i jest warty tej ceny ... pod warunkiem, że nie zamierzasz zaliczać wszystkich górek. Przy górach korba na 3 blatach  to konieczność.

Offline Mężczyzna aard

• Miasto: Wiedeń
  • Na forum od: 15.08.2007
    • Moje wyprawy
« 1 Wrz 2009, 23:00 »
Cytat: "robertrobert1"
Przy górach korba na 3 blatach  to konieczność.

Hehe, zaraz przyjdzie Michał W i przypomni, jak wjechał na Kralovą Holę na szosówce z przełożeniem bodaj 39-26... I ma na to świadków (choćby mnie) :mrgreen:

Robert, daj już spokój z tego typu dogmatycznymi stwierdzeniami, że coś jest "koniecznością", a coś innego się do czegoś "nie nadaje". Miej choć tyle przyzwoitości, żeby dodać "moim zdaniem", bo młodym w głowach mieszasz...

Każdy jest inny i to, co dla jednego jest koniecznością, dla innego będzie już tylko "wskazane", a dla trzeciego w ogóle zbędne. Proponuję trochę więcej dystansu do siebie i ciut szersze spojrzenie. Świat stanie się ciekawszy i... przyjaźniejszy :)

Symfonian, mi też się bardzo ten rowerek podoba. Nie gwarantuję, czy wart swej ceny, bo na cenach szosówek się nie znam, ale gdybym sam szukał szosy oraz wiedział, że geometria by mi pasowała, to za te pieniądze brałbym w "Kup teraz", bo sprzątną! :)
A na rowerze zawsze jest miejsce siedzące... chyba że jesteś bikepackerem :p

Offline Mężczyzna Robb