Czy ja dobrze kombinuję, że ten typ roweru to połączenie ramy wygodnego roweru miejskiego ze sztywnym widelcem i barankiem?
Takie kombinacje to można z grubsza do niemal każdego typu roweru odnosić. Bo właśnie niewielkie różnice zmieniają przeznaczenie roweru.
Gravel od miejskiego roweru różni się dość wyraźnie, to zupełnie inne rowery.
Cytat: 7milowebuty w 20 Maj 2016, 15:54No dobrze – brzydki – ale to nie musi znaczyć że zły. Jak mówi jedna z reguł słynnego Kelly Johnson’a:If it looks ugly, it will fly the same.Eee... a w tej regule to chodziło o coś dokładnie odwrotnego?
No dobrze – brzydki – ale to nie musi znaczyć że zły. Jak mówi jedna z reguł słynnego Kelly Johnson’a:If it looks ugly, it will fly the same.
Taka ciekawostka:
ktoś jest w stanie określić jaki to typ roweru
Myślę że te słowa mogły znaczyć wtedy dokładnie to co znaczą, bo priorytetem nie były kanony piękna, tylko realizacja narzuconych/założonych osiągów/parametrów budowanych maszyn. Konieczne było wychodzenie poza te kanony, myślenie outside the box.
Kolega kupił okazyjnie Awola (chyba) w podobnej cenie (no może trochę wyższej ). Wchodzą szersze opony i jest szeroka, fajnie rozgięta kierownica.
Wchodzą maksymalnie opony 40 mm. Gravel zaczyna się od 42 mm.Kolega kupił okazyjnie Awola (chyba) w podobnej cenie (no może trochę wyższej ). Wchodzą szersze opony i jest szeroka, fajnie rozgięta kierownica.