Autor Wątek: Napęd - priorytet wytrzymałość  (Przeczytany 5515 razy)

Offline stiopa

  • Wiadomości: 12
  • Miasto: Świebodzice
  • Na forum od: 28.02.2009
Napęd - priorytet wytrzymałość
« 10 Mar 2010, 09:40 »
A miałbym pytanie, czy w tę koncepcję wpisywałby się na przykład zestaw:
HB50 + Sram pc-870?

(wydaje mi się, że 850 też by wystarczył, ale 870 jest do dostania za jedyne 55 pln)
(pytanie, czy 870 nie będzie za twardy)
(chociaż ludzie na mieście mówią, że różnice 850-870-890 są tylko różnicami warstw ochronnych, a nie twardości - wiecie może?)

Dziękuję.

Offline ivnn78

  • Wiadomości: 149
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 04.01.2010
    • http://www.flickr.com/photos/przemeklis/
Napęd - priorytet wytrzymałość
« 10 Mar 2010, 11:05 »
dolaczam do pytania,

co to znaczy twardy lancuch, ktore to sa?

do tej pory jezdzilem zawsze na lancuchach sramoskich i nie zastanawialem sie/nie wiedzialem o tych podzialach twarde miekkie.

Czy to znaczy ze jak w nowym rowerze mam korbe i kasete SLX to powinienem miec lancuch tez SLX ? a moze PC 59 to to samo ?
"Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia. "  Albert Einstein

Offline Mężczyzna van

  • Wiadomości: 819
  • Miasto: Jaworzno
  • Na forum od: 27.12.2009
    • http://vanhelsing.bikestats.pl/
Napęd - priorytet wytrzymałość
« 18 Mar 2010, 18:01 »
A nie jest przypadkiem tak, że im droższy tym twardszy ? Mi się właśnie wydaje, że tak jest, ale nie jestem pewny.

Tagi:
 









Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum