Jedną z różnic pomiędzy evo a "starym" jest kształt mocowania dolnego. W evo jest odkówka pozwalająca na schowanie łba śruby mocującej.
, to jeszcze mam tylko dylemat - czy warto dołożyć te 250 pln do wersji logo evo .Czy to obniżenie środka ciężkości jest jakoś odczuwalne na trasie, czy przydaję się tylko w ciężkim terenie .. Sorry, że tak draże temat, ale nigdy nie jeździłem z sakwami, nie mam żadnego doświadczenia - a lubię kupować coś raz a dobrze na lata ...
Skoro bagażnik Crosso jest spoko, i wytrzymały - da się do zaadoptować pod sakwy Ortlieb, to jeszcze mam tylko dylemat - czy warto dołożyć te 250 pln do wersji logo evo .Czy to obniżenie środka ciężkości jest jakoś odczuwalne na trasie, czy przydaję się tylko w ciężkim terenie .. Sorry, że tak draże temat, ale nigdy nie jeździłem z sakwami, nie mam żadnego doświadczenia - a lubię kupować coś raz a dobrze na lata ...
toś linkował wersję Logo Evo bez prętów za 199 a pręty Crosso są za
Nie jest prawdą, że na tych pretach nie ma żadnych obciążeń. Wszelkie obciążenia skrętne też są przez nie przenoszone.
Skoro bagażnik Crosso jest spoko, i wytrzymały - da się do zaadoptować pod sakwy Ortlieb, to jeszcze mam tylko dylemat - czy warto dołożyć te 250 pln do wersji logo evo .
pręty te stabilizują jedynie bagażnik aby nie „fiknął” do przodu bądź tyłu.
Ktoś linkował wersję Logo Evo bez prętów za 199
Brałem u nich Vegę. Dostałem paragon. Połączyłem z prętami Crosso z pozytywnym skutkiem, choć długość tych prętów (190mm) mam na styk. Rama PlanetX London Road.