Poczekaj dzien-dwa, dzieki brexitowi bedzie jeszcze taniej Rozumiem ze to wersja 1x11?
Awol ma mało sztywny tył, z czasem robi się jeszcze bardziej wiotki.
Mnie nie przekonuje ten system, żadnej przewagi nad załadowanym tyłem nie widzę
Jak jeździłem jeszcze z przednim sakwami - to pamiętam większe opory na wietrze (przy ekstremalnych wiatrach jak na Kubaniu czy Islandii jest z tym problem, bo rzuca na boki kierownicą).
Perhaps more surprising to many, front bags were more aerodynamic than rear ones.
Ok rozumiem. Rower umiem złożyć ale w nowinkach się nie orientuje. Nie wiem czy zamontuje ten pasek, wątpię.
Rzeczywiście na zdjęciu Awola z napędem 1x11 jakby takich haków nie było. W innym wątku wrzucał Włod, ale jakoś mi umknął. Wczoraj kolega o nim naopowiadał (po sezonie chce kupić dla framesetu) i zaczął mi się bardzo podobaćhttp://bikepark24.pl/pl/p/Rower-szosowy-Marin-Four-Corners-2016/6969Bardzo dobra baza do rozbudowy. Na wyprawę 9s to chyba najlepsze możliwe rozwiązania. Wchodzą ponoć opony 2.0. Całość kosztuje grosze, a ma geometria złożoną do Awola. Do codziennego użytku można by założyć hamulce hydrauliczne na linkę polecane przez Alka.
200funa za wersje elitę z tego samego roku. Warto myślicie dołożyć tyle w sumie za Lepsze hamulce 2x bagażniki tubus i błotniki?
Tylko, że Ty masz rower stalowy, który z natury rzeczy jest bardziej wiotki niż aluminium jakie ja mam w trekingu.