Autor Wątek: Trasa Kraków-Kopenhaga, jaki rower będzie najlepszy ?  (Przeczytany 2227 razy)

morula88

• Gość
Witam  

Planuję jechać w przyszłe wakacje rowerem do Kopenhagi, trasa: Kraków, Wrocław, Berlin, Rostock, Kopenhaga ( i być może jeszcze Malmo w Szwecji). Dlatego noszę się z zamiarem kupna roweru. Niestety jestem amatorem i nie posiadam odpowiedniej wiedzy żeby dokonać dobrego wyboru.

Wybór roweru na pewno jest ograniczony kwotą którą posiadam, tj 1100 zł (warunki studenckie  ). Kwota być może nieznacznie się podniesie jednak póki co szukam czegoś w tych okolicach. Na co powinienem zwrócić szczególną uwagę? Jakie wyposażenie jest niezbędne do takiego wyjazdu? (jak na razie na tak długie trasy się nie wybierałem, najdłuższa jak dotąd: Kraków-Warszawa). Czy Waszym zdaniem lepiej teraz poszukać jakiś posezonowych ofert czy lepiej wstrzymać się z zakupem na wiosnę?

Bardzo proszę Was o pomoc w postaci opinii na temat odpowiedniego osprzętu który taki rower powinien posiadać i przysyłanie Waszym zdaniem interesujących linków z aukcjami, najlepiej z krótkim komentarzem wyjaśniającym. Jestem zdecydowany na zakup super okazji już teraz gdyby taka się trafiła.

Z góry dziękuję za pomoc  
Z Pozdrowieniami
Piotrek

fortipianek

• Gość
Ja mam coś takiego, też kupiony "za studenta"  :D
http://www.allegro.pl/item764292947_kelly_s_axis_red_19_najlepsza_cena.html
musiałbyś tylko doposażyć w bagażnik (przód/tył)
Dobre kółka (obręcze i szprychy), i osprzęt. Piasty na kuleczkach ale dają rade.
Jedynie co warto na wstępie wymienić to łańcuch, na jakiś bardziej wytrzymalszy i ew. siodełko.
Cytat: "morula88"
Czy Waszym zdaniem lepiej teraz poszukać jakiś posezonowych ofert czy lepiej wstrzymać się z zakupem na wiosnę?

Nie, teraz jak dobrze poszukasz to wyrwiesz coś fajnego. Dwa tygodnie temu kupiłem dla siebie i siostry dwa MTB Kellys Spider, cena poszła z 2100zł na 1450zł.

Tu masz Krossa:
http://www.allegro.pl/item760298320_okazja_kross_alp_meski_23_alivio_wysylka_0zl.html