SP-PD8Poprzednie takie samo ujechało ponad 30 tysięcy i nie ma luzów. Ten niestety poddał się na asfaltach MP. Nie wiem na ile ryzykowna jest dalsza jazda na tym. Spróbuję jeszcze napisać do producenta, ale nie ma czasu na zabawy z rozplataniem i wysyłkę do Tajwanu.
Cytat: byczys w 24 Cze 2018, 10:23SP-PD8Poprzednie takie samo ujechało ponad 30 tysięcy i nie ma luzów. Ten niestety poddał się na asfaltach MP. Nie wiem na ile ryzykowna jest dalsza jazda na tym. Spróbuję jeszcze napisać do producenta, ale nie ma czasu na zabawy z rozplataniem i wysyłkę do Tajwanu.A jaki zrobiłeś na tej pasie przebieg i czy to QR czy sztywna oś?
Tylko uważaj, bo znane są przypadki, że te wracające z naprawy od producenta piasty lądowały na cle.
Tam są normalnie łożyska maszynowe, czy naprawdę wymiana tego to aż taki dramat?
Ja zajechałem Shutter Precision PD-8, pod hamulce tarczowe i zamykane na QR, po 8 000 km. Wcześniej dynamo miało przejechane z 500-1000 km. Luz na łożyskach ... W naprawę nie będę się bawił. Jeśli ktoś z forum ma ochotę na przygarnięcie tego uszkodzonego dynama, to oddam za zlotowe piwo + koszt wysyłki :-). Teraz pora na SON-a.
Wezmę A SONa Panu zamówić?
Wezmę
A SONa Panu zamówić?