GreenVelo widzę w Białowieży całkiem dobrze ...
Promocja, którą poczyniono by rozpropagować informacje o tym produkcie oraz długość i unifikacja całego szlaku do konkretnych standardów bezpieczeństwa, oznaczenia i punkty MOR - to wszystko sprawiło, że duża część osób nie spędzających wolnego czasu aktywnie lub uprawiająca inny rodzaj sportu, po prostu wsiadła na ROWER!
..... Kupujesz sprzęt, wsiadasz i jedziesz wiedząc, że wzdłuż drogi wojewódzkiej będzie oddzielna nitka asfaltu, a na gruntówce nie zakopiesz się w piachu. Jeżeli rowerzystów na szlaku będzie nadal przybywało, infrastruktura noclegowa i gastronomiczna powstanie na całym odcinku szybciej niż nam się wydaje.
Tak naprawdę jedynym problemem z GreenVelo jest cena.
- miejscowi gorąco polecają odwiedzenie prawosławnej pustelni w Odrach
Cytat: menel w 10 Gru 2016, 14:17 Tak naprawdę jedynym problemem z GreenVelo jest cena. ??
a2) możliwość bezpiecznego i nieodpłatnego przechowania rowerówa3) nieodpłatne udostępnianie narzędzi do podstawowych napraw rowerów
^^Szczerze mówiąc dziwi mnie tu pewna niekonsekwencja. Z jednej strony mamy sporą odbitkę do Łomży, z drugiej kompletnie pomija się Białowieżę czy Kruszyniany, a promy na Narwi zastępuje podziwianiem ekranów akustycznych. Miejscami na siłę szuka alternatywy dla nakładania szlaków (EV10, PSB), mimo że robota planistyczna i infrastrukturalna została wcześniej wykonana.
...
Jest mała rozbieżność za Tolkmickiem przed kamieniem Prusów oraz w Kajnitach.