Od powrotu z Maratnu MPP Wrocław miał nasze z RDK przepaki. Paczka przez Kahę została nadana 27. września. Do tej pory do nas nie dotarła
POPRZEDNIE STATUSY DATA SZCZEGÓŁY
Paczka nadana w paczkomacie: 27.09.2016, 20:31
Przygotowana do nadania 27.09.2016, 20:31
AKTUALNY STATUS
28.09.2016, 07:43 ODEBRANA Z PACZKOMATU Przesyłka została już wyjęta z Paczkomatu Nadawczego i jest przekazywana do oddziału InPost.
Wiadomo złożyłem reklamację, potem drugą, bo było zero odzewu i dwa razy wisiałem na infolini...
W końcu po prawie miesiącu dostałem informację:
WEZWANIE DO USUNIĘCIA BRAKÓW FORMALNYCH IPR8656135
W związku ze zgłoszoną reklamacją IPR8656135 dotyczącą przesyłki paczkomatowej
o numerze 688888231688888000017199 informujemy, że w dalszym ciągu będziemy próbować wyjaśnić zgłoszoną sprawę.
W związku z zaistniałą sytuacją przysługuje prawo do ubiegania się o odszkodowanie po spełnieniu warunków określonych w Regulaminie świadczenia Usług przez InPost. W tym celu należy przesłać na adres uzupelnienia@inpost.pl poniższe dokumenty wraz
z dopiskiem w tytule informującym o numerze złożonej reklamacji (IPR/IPSP):
- pisemne oświadczenie potwierdzające zgłoszenie reklamacji opatrzone podpisem reklamującego;
- kwotę żądanego odszkodowania;
- numer konta bankowego wraz z danymi do przelewu, na które odszkodowanie miałoby wpłynąć;
- potwierdzenie nadania paczki;
- dokument potwierdzający rzeczywistą wartość przesyłki ( faktura VAT lub inny dowód zakupu) wraz z notą co było zawartością reklamowanej przesyłki; wszelkie możliwe dokumenty potwierdzające zawartość przesyłki; potwierdzenie przelewu za towar;
- oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do dochodzenia roszczeń - w przypadku przeniesienia uprawnień przez Nadawcę na Adresata (dokument wymagany gdy to Adresat ubiega się
o odszkodowanie);
- w przypadku dodatkowego ubezpieczenia przesyłki- pisemne oświadczenie czy są Państwo płatnikami vat oraz czy ubiegają się Państwo o odszkodowanie w innym Towarzystwie Ubezpieczeniowym.
W związku z powyższym wzywamy o uzupełnienie wymaganych Regulaminem danych
w ciągu 7 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Ktoś ma pomysł, jak zrobić tak aby tę sprawę rozwiązać? Jak im napiszę, że sakwa i ciuchy były w paczce to guzik dostanę... w SUMIE moje były tylko portki rowerowe i koszulka, oraz jakieś skarpetki, to RDK stracił Sakwę crosso z jakimiś zawartościami...
Ktoś z was miał taki przypadek? Może jakieś podpowiedzi? Nie ma faktur na sakwę, nie ma faktur na ciuchy a potwierdzenia przelewu na pewno nie ma;/