Autor Wątek: Ciao!  (Przeczytany 1144 razy)

Marco

• Gość
Ciao!
« 10 Lis 2009, 12:30 »
Jeżdżę na bike'u od kilkunastu lat, kiedyś uskuteczniałem downhill, dualslalom, trochę bmx i trial - teraz cross country i szosa (wyprawy).
Przejechałem z kumplem prawie większość Europę wzdłuż lini brzegowej. (mamy już ok 28 tys km nalotu). Co roku wyjeżdżamy na 2-3 tyg na wyprawę.
W lato 2010 robimy odcinek Wenecja-Tirana i mamy na to tylko 10 dni.
Zarejestrowałem się tu w celu wymiany wrażeń i mam nadzieję, że dowiem się też czegoś ciekawego, a i chętne podzielę się swoimi doświadczeniami.
Pozdrawiam!

Offline Mężczyzna tomeko

• Miasto: Radzików
  • Na forum od: 11.01.2008
Ciao!
« 10 Lis 2009, 12:48 »
Witaj Marco, , czy gdzieś można poczytać o Twoich wyczynach podróżniczych?

Marco

• Gość
Ciao!
« 10 Lis 2009, 12:57 »
Póki co u mnie w domu ;) w dziennikach, na kompie mam filmiki, zdjęcia inne informacje...
Mam nadzieję, że w zimę jakoś się zmobilizuję i wstawię to gdzieś do sieci.
Rower to moje drugie/trzecie hobby na codzień jestem zaangażowany w IT, lotnictwo i tuning mechaniczny aut doładowanych :) także rower uskuteczniam głownie na urlopach i weekendach.

Offline Mężczyzna Waxmund

• Moderator Globalny
  • Ironman
  • Miasto: Baszowice k/Kielc
  • Na forum od: 07.06.2007
    • www.waxmund.pl
Ciao!
« 10 Lis 2009, 14:40 »
Witamy na forum [; eh, warszawka się umacnia :P
Czasami na drodze spotykam prawdziwych rowerowych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...

www.waxmund.pl

Offline Mężczyzna transatlantyk

• Moderator Globalny
  • GM 2420
  • Miasto: Annopol
  • Na forum od: 21.11.2007
    • Rowerem przed siebie.
Ciao!
« 11 Lis 2009, 16:31 »
Witaj na forum. Strasznie dużo zainteresowań - zostaje Ci jeszcze czas na jakąś szkołę, albo pracę? :D

Marco

• Gość
Ciao!
« 12 Lis 2009, 15:42 »
Cytat: "transatlantyk"
Witaj na forum. Strasznie dużo zainteresowań - zostaje Ci jeszcze czas na jakąś szkołę, albo pracę? :D