Całkiem sensownie wygląda Bergon LX, niemniej nic nie można o nim w sieci znaleźć niestety, choć ja akurat od 9 lat na innym ich rowerze jeżdżę i sobie chwalę .
...wielkości ramy 21 cali. Mój wzrost to 193 cm,
Cytat: Art w 12 Lut 2017, 22:54Całkiem sensownie wygląda Bergon LX, niemniej nic nie można o nim w sieci znaleźć niestety, choć ja akurat od 9 lat na innym ich rowerze jeżdżę i sobie chwalę .Więcej jak sensownie, najlepsza grupa osprzętu względem stawianych oczekiwań. Wydaje mi się, że już wybrałeś.Tylko dlaczego szukasz w sieci opinii osób trzecich, skoro osobiście wystawiasz marce dobrą opinię?Gdybyś takowej potrzebował... jako odpowiedzi na potrzebę efektu potwierdzenia to:Kolega z forum Art na Bergamonie jeździł i jak najbardziej markę sobie chwalił.
Ogółem, w zasadzie chcę pozostawić całość specyfikacji, niemniej na pewno do zmiany pójdą hamulce, zmiana z db na vb.
@ArtZwróć jeszcze uwagę, że w żadnym z linkowanych rowerów tarcz na V-brake nie wymienisz. Ramy/widelce nie mają pivotów pod ramiona V-ek.
Łoooo...faktycznie teraz zwróciłem na to uwagę. Ani widelec (zawsze można wymienić) ani rama... Dzięki za tę uwagę! Spawać nowych ram przecież nie będę...
Faktycznie z VB zostaje bergon, niemniej tam koła będą do zmiany na bardziej pancerne (to już wiem z doświadczenia z innym modelem).Bagażnik też można by zmienić od biedy. Akurat amortyzatora bym się nie czepiał. Santoura sobie chwalę
Cytat: Art w 13 Lut 2017, 09:28Łoooo...faktycznie teraz zwróciłem na to uwagę. Ani widelec (zawsze można wymienić) ani rama... Dzięki za tę uwagę! Spawać nowych ram przecież nie będę...A zdradzisz o co chodzi z tymi hamulcami?Dlaczego chcesz tarcze zamieniać na v-brake?A tak w ogóle to jeśli chcesz zmieniać hamulce, koła, bagażnik to czy jest sens kupować nówkę i wybebeszać?
Główne zastrzeżenia do Northteca wymieniono - stery, amor, bagażnik. Mi najmniej podoba się ten ostatni, wygląd sugeruje miejskie przeznaczenie raczej niż dłuższe wyprawy z sakwami.