Autor Wątek: Północna Norwegia, Senja, Nordkapp, Varanger (7-25 lipca 2017 r.)  (Przeczytany 1378 razy)

Offline Mężczyzna jerrvix

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 08.05.2009
Hej hej
W lipcu planuję przejechać trasę po północnej Norwegii i szukam ewentualnego towarzystwa.

• Coś o sobie:
Jarek, 47 lat, Warszawa, na wyprawy z sakwami jeżdżę od 12 lat, będzie to moja piąta trasa po Norwegii (ulubiony kraj :-)
• Planowana trasa wyprawy:
https://drive.google.com/open?id=1Bgsr_cgLFkO-WGi1cP0SBibfHHo&usp=sharing
Do Półwyspu Varanger chciałbym przejechać taką trasę jak na mapie, potem w zależności od tego, ile czasu zostanie, do wyboru jest kilka opcji i będzie można zdecydować się na którąś z nich na miejscu. W zależności od pogody oraz aktualnych chęci będę chciał zobaczyć przynajmniej część zaznaczonych na mapie atrakcji.
• Rekomendowana lektura do trasy: Ilona Wiśniewska - Hen. Na północy Norwegii http://www.empik.com/hen-na-polnocy-norwegii-wisniewska-ilona,p1120508737,ksiazka-p
• Czas i miejsce planowanego startu i powrotu: termin jest raczej stały (linie Norwegian)
Wylot: Warszawa - Bardufoss (z przesiadką w Oslo), 07.07.2017, 9:20-16:35
Powrót: Kirkenes - Warszawa (z przesiadką w Oslo), 25.07.2017, 12:00-19:10
• Planowane dystanse dzienne: 80-120 km
• Całkowity planowany dystans wyprawy: 1400-1600 km (w zależności od wyboru trasy na koniec wyprawy i dojazdów do różnych atrakcji)
• Noclegi: pod namiotem na dziko plus 3-4 kempingi, żeby podnieść morale, doprowadzić się do porządku i podładować baterie
• Sposób wyżywienia: gotowanie we własnym zakresie (u mnie częściowo liofilizaty)
• Przybliżony budżet wyprawy na osobę: ok. 3000 zł
• Priorytety: pochłanianie widoków i przebywanie w uroczych (lub deszczowych :-) okolicznościach przyrody. Robienie zdjęć. Jazda rowerem jest drugoplanowa - jeżdżę dosyć wolno (średnie dzienne 14-19 km/h) i nie mam parcia ani na szybkość, ani na kilometry