A co złego w Mondialu na asfalcie? Bardzo ładnie się toczy na tych środkowych strzałkach i dzięki zaokrąglonemu profilowi bezpiecznie bierze pochylenia w zakrętach.
Piszesz z doświadczenia o Mondialach czy ogólnie Maratonach? Bo Plusy były sliskie jak żaba na wiosnę, Mondiale to jednak inna guma, miększa i bardziej przyczepna moim zdaniem. Aha - mówię o wersji Evo, czyli tej lepszej. Z Performance nie miałem do czynienia.
Jeździłem na Mondialach evo DD szerokość 35c.
Jak ktoś tu wspominał, Mondial jest bardzo trwały.
Mondial w wersji Evo ma 25% większe opory toczenia niż zwykły Marathon Green Guard.Dla ciśnienia 5bar to jest 4,5W różnicy.
A dla mnie to, że opony z mojego 29era RaceKing protection 2.2 mają opory porównywalne z 4season 25mm z mojej szosówki 19.7W/18.1W (przy 3 i 7bar) :0
Rany, Panowie, ja potrzebuję zwykłe opony do zwykłego roweru
Szersza opona to mniejsza powierzchnia styku z podłożem?