Autor Wątek: [hamulce] Mechaniczne do szosy  (Przeczytany 5976 razy)

Offline Mężczyzna mxdanish

• Kręcę bo lubiĘ
  • Miasto: Rumia
  • Na forum od: 10.03.2015
[hamulce] Mechaniczne do szosy
« 24 Lut 2017, 12:04 »
Hej,

Tak się fajnie złożyło, że będę zmieniał ramę, a w związku z tym że będzie mi ją robił p. Orłowski, miałem spore pole manewru i zdecydowałem się na tarcze.
Wiem, że dla maniaków szosowych tarcze w szosie to zło ;) ale mimo wszystko wybór padł na nie, ze względu na być może wyjazd w góry plus fakt że rower będzie dostosowany pod sakwy :)

I teraz mam problem, fajnie by było mieć hydrauliki ale opcja wymiany klamkomanetek i grubej inwestycji w okolicach 2k PLN na razie nie wchodzi w rachubę, więc podejrzewam, że skonczy się na mechanikach.

Nie mam zupełnie doświadczenia w tarczówkach mechanicznych więc mam nadzieję, że mi pomożecie. Po przeczytaniu internetów, wygląda na to, że zaciski BB7 Road to będzie na tą chwilę jakaś opcja.
Mieliście/Macie z nimi jakieś dobre/złe doświadczenia?
Może jakieś sugestie odnośnie samego wyboru? Inne modele?

Z góry dzięki
Pozdrawiam
Mariusz

Offline Mężczyzna altharr

• Użytkownik forum
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 03.09.2013
Odp: [hamulce] Mechaniczne do szosy
« 24 Lut 2017, 13:39 »
Cześć, looknij na trp hy/rd, ktoś z forum polecał. BB7 MTB dla mnie są ok, prosta regulacja. O BB7 Road ktoś mówił że słabsze ponoć  (siła działania) ale doświadczenia nie mam.

Offline Mężczyzna Adrian S.

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 15.03.2016
« 24 Lut 2017, 13:47 »