Autor Wątek: Kross Level B7  (Przeczytany 10112 razy)

Offline Mężczyzna kolega_na_fullu_;-)

  • ~(FSM)~
  • Wiadomości: 1540
  • Miasto: Przy trasie SKM.
  • Na forum od: 23.01.2012
    • Luźny Kanon przetłumaczony na j. Polski w PDF.
Odp: Kross Level B7
« 27 Lut 2017, 22:37 »
Gdzie to sprawdzasz?

Offline Mężczyzna JUREK

  • Wiadomości: 1194
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 21.11.2011
Odp: Kross Level B7
« 27 Lut 2017, 22:40 »
W sklepach u dilerów. Uwidocznione na ich stronach i kartach gwarancyjnych.

Offline Mężczyzna Dany

  • W pogoni za szczęściem, można zgubić marzenia...
  • Wiadomości: 21
  • Miasto: Ożarów Mazowiecki
  • Na forum od: 18.02.2017
Odp: Kross Level B7
« 27 Lut 2017, 22:49 »
Sprawdziłem w instrukcji roweru i faktycznie jest informacja o tych 115 kg tj. rowerzysta + bagaż = max 100 kg. W książeczce znajduje się również informacja o rowerach trekkingowych Kross, których masa dopuszczalna jest 125 kg (tylko 10 kg więcej niż MTB). Wydaje mi się to trochę hmm... słabe?

Offline Mężczyzna Dany

  • W pogoni za szczęściem, można zgubić marzenia...
  • Wiadomości: 21
  • Miasto: Ożarów Mazowiecki
  • Na forum od: 18.02.2017
Odp: Kross Level B7
« 4 Maj 2017, 10:07 »
Finalnie udało się! Patent z montażem bagażnika podpatrzyłem u Jacka z United Cyclists w jego level B8. Różnica jest taka, że ja zamiast obejm Tubusa za 70 zł zakupiłem w markecie budowlanym stalowe obejmy do rur z gumowym środkiem za 15 zł. Ramę roweru uprzednio zabezpieczyłem kawałkiem dętki i zamontowałem bagażnik Crosso (mocniejsza wersja do 35 kg) + sakwy. United Cyclists przeciągnęli tak zamontowany bagażnik po Saharze, a ja jak narazie po Kampinosie i krawężnikach. Patent wydaje się być porządny, a ja jestem zadowolony.
AHOJ PRZYGODO!  ;D


 

Offline Mężczyzna Gerwazy

  • Użytkownik forum
  • Wiadomości: 396
  • Miasto: Polska
  • Na forum od: 13.10.2016
Odp: Kross Level B7
« 4 Maj 2017, 12:32 »
Finalnie udało się! Patent z montażem bagażnika podpatrzyłem u Jacka z United Cyclists w jego level B8...

Rower świetny a do tego jaki odważny właściciel, który niezrażony opiniami doświadczonych użytkowników (w tym również Księgowego - dealera Krossa) sprawdzić chce empirycznie wytrzymałość tylnego trójkąta w rowerze, który został stworzony do ścigania. Brawo.
Osobiście (chyba trochę bardziej asekuracyjny jestem) stawiałbym (jeżeli rzeczywiście to ten jeden i jedyny jawi się jako rower wyprawowy) na przednie sakwy (w sieci mnogość rozwiązań instalacji bagażnika na amortyzatorze) a tył obciążyłbym podsiodłówką.
Gdyby jednak (niezależnie od rozsądku i fizycznych ograniczeń zastosowanego materiału i konstrukcji) sen z powiek spędzałby mi tylny bagażnik (i inaczej moje życie byłoby szare i jałowe) to jako ostateczną ostateczność zastosowałbym (pewnie zleciłbym to na miejscu jakiemuś ślusarzowi) tak zmodyfikowaną tylną oś 12mm:
https://robertaxleproject.com/shop/12x148-1-75-mm-thread-for-yoke-mount-trailer/
 i na tak zmodyfikowaną oś zastosowałbym adapter (lub samoróbkę) Tubusa (który kilka postów wcześniej rozważałeś - oczywiście bez QR).

O użyciu przyczepki nawet nie wspomnę mimo, że w tego typu rowerze wydaje się to najbezpieczniejszą opcją.

Tym samym życzę długich i bezproblemowych wypraw (bez cienia sarkazmu) ponownie doceniając odwagę.
« Ostatnia zmiana: 4 Maj 2017, 12:51 Gerwazy »

Offline Mężczyzna Dany

  • W pogoni za szczęściem, można zgubić marzenia...
  • Wiadomości: 21
  • Miasto: Ożarów Mazowiecki
  • Na forum od: 18.02.2017
Odp: Kross Level B7
« 4 Maj 2017, 13:32 »
Myślę, że jeśli UC przeciągnęli rower z identyczną ramą na pełnym obciążeniu po wertepach i dał radę to nie ma co się ograniczać. Dealer marki samochodu którym jeżdżę również nie zalecał wprowadzania modyfikacji w mapach systemowych i grzebania przy DPF. Jeżdżę już 5-ty rok (30 tys. km rocznie) i nie dość, że pali mniej to jeszcze mocy więcej. Gdyby tak słuchać innych Januszów to by człowiek daleko nie zaszedł...
Niemniej jednak dziękuję za miłe słowa i do zobaczenia na trasie  ;)

Offline Mężczyzna Elwood

  • Od 2009-03-26
  • Wiadomości: 1580
  • Miasto: Przystanek Oliwa
  • Na forum od: 07.02.2023
Odp: Kross Level B7
« 7 Kwi 2023, 12:05 »
Dany, jeżeli Cię wirus jeszcze nie zabił, to napisz, jak Twój zestaw spisuje się z perspektywy czasu minionego.
Kto ma rację dzień wcześniej od innych, przez dobę uchodzi za idiotę.

Offline Mężczyzna Elwood

  • Od 2009-03-26
  • Wiadomości: 1580
  • Miasto: Przystanek Oliwa
  • Na forum od: 07.02.2023
Odp: Kross Level B7
« 22 Maj 2023, 20:41 »
Drodzy i Tani, ponieważ użytkuję tego samego rowera, pozwolę sobie tutaj dopytać.
Najszła mnie koncepcja modyfikacji przedniego widelca na równoległe potrzeby eksploatacji mojego Redzisława.
Otóż miałby być to widelec sztywny. W grę wchodzi stal i amelinium ze wskazaniem na cro-mo.
Moglibyście polecić jakieś rozwiązanie, co by pasowało do mojego szatana?
Rozumiem, że coś podobnego mam szukać jak poniżej?
https://allegro.pl/oferta/mocny-widelec-28-29-gravel-15-x-100-tapered-e-bike-12997608169

Poranna edycja.
Cha!
Jak to dobrze jest sobie samemu odpowiedzieć po nocy rozważań z ćmieniem zęba:)
Nie pójdę tą drogą.
« Ostatnia zmiana: 23 Maj 2023, 08:47 Darek Elwood »
Kto ma rację dzień wcześniej od innych, przez dobę uchodzi za idiotę.

Tagi:
 









Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum