Autor Wątek: Majówka szlakiem Warmii, Mazur i Podlasia.  (Przeczytany 1264 razy)

Offline Mężczyzna Pawel.Deblin

• Miasto: Dęblin
  • Na forum od: 13.04.2015
    • http://zaliczgmine.pl/img/maps/map-409-s.png
Hej!:)

O mnie:
Mam 22 lata, studiuję logistykę i  podróżuję z reguły sam, albo z jedną znajomą osobą. Lubię zatrzymać się w jakimś ładnym miejscu, porobić zdjęcia. Na trasie nie narzekam na pogodę i liczę na to samo od swoich kompanów. Bez znaczenia pogoda, liczy się przygoda:) Od dwóch lat nie jeździłem na rowerze na takie traski i chciałbym do tego wrócić, bo rowera mi brakuje.

Trasa:
Planuję rozpocząć wyjazd z Czeremchy i dojechać do Białowieży. Następnie przez Narwiański Park Narodowy i Biebrzański PN udać się na Mazury. Tam chciałbym pozaliczać parę gmin i parę ciekawych jeziorek. Następny krok to Warmia wraz ze zwiedzaniem Lidzbarka Warmińskiego, Fromborka i Elbląga:) Z miejscowości Korsze do Elbląga myślę przejechać trasę Green Velo. Na koniec chciałbym odwiedzić jeszcze swoją ulubioną miejscowość nad morzem, czyli Krynicę Morską i zakończyć wycieczkę w Gdańsku.
Łącznie będzie to około 600km.

Ogólny zarys wycieczki:
Każdego dnia chcialbym się troszkę wyspać, więc wstawanie najlepiej w okolicy godziny 9!
Średni dystans dzienny to 100km, a tempo 20km/h. Po drodzę jeśli będzie coś ciekawego to z chęcią pozwiedzam, ale to nie przymus.

Jedzenie:
Śniadania i kolacje to raczej kanapki i inne rzeczy zakupione w marketach,  a w kwestii obiadów wolałbym korzystać z restauracji i przydrożnych kanjpek niskobudżetowych :)

Noclegi:
Proponuję namiot i noclegi "na dziko", chociaż campingi też biorę pod uwagę i z przyjemnością skorzystam. Sporadycznie możemy skorzystać z agroturystyki czy hotelu, albo couchsurfingu jeśli się uda:)