Autor Wątek: Ekipa na wyprawę rowerową na Bliski Wschód - Armenia, Gruzja, Azerbejdżan  (Przeczytany 724 razy)

Offline Mężczyzna Mateorm

• Miasto: Jaworzno
  • Na forum od: 27.07.2016
Witam ! Jestem niedoświadczonym rowerzystą jeżeli chodzi o dalekie wyprawy,aczkolwiek Bliski Wschód jest moim marzeniem - szczególnie przemierzenie Armenii na dwóch kołach w związku z tym, że jestem zauroczony kulturą tego kraju. Szukam osób, które planują w najbliższej przyszłości taką wyprawę, aby móc się dołączyć. Potrzebuje również wskazówek dotyczących przygotowania pod każdym względem na taką wyprawę - sprzęt, fundusze, kwestie wizowe, przeznaczony czas itp. Obecnie studiuję dziennie, więc taką wyprawę najchętniej mógłbym podjąć w okresie wakacyjnym póki co. Proszę o informację ! Mateusz .
« Ostatnia zmiana: 18 Mar 2017, 15:24 Mateorm »

Offline Mężczyzna Waldemar

• Miasto: Reszel
  • Na forum od: 20.01.2010
szczególnie przemierzenie Armenii na czterech kołach

Piękna wycieczka, ale czytam że zamierzasz przemierzyć  te kraje na dziecinnym  o czterech kołach  rowerku. ;D
Ciężko będzie, powodzenia. ;)
   Nie ocze­kuj wzlotów, lecz tre­nuj upadki !

Offline Mężczyzna Mateorm

• Miasto: Jaworzno
  • Na forum od: 27.07.2016
Witam, z wrażenia, aż doczepiłem dwa koła do rowera :)

Offline Mężczyzna Radosny_Smok

• Miasto: Kraków
  • Na forum od: 20.01.2012
W kwestii formalnej - rejon o którym piszesz, to Zakaukazie a nie Bliski Wschód :) Pozdrawiam :)

Offline Mężczyzna śledziu

• Miasto: Oława
  • Na forum od: 07.01.2017
Cześć,
Wybieramy się w te rejony z żoną, ale ruszamy z początkiem września.
Na Gruzję-Armenię-Azerbejdźan przeznaczymy około 2 miesiące ( takie założenie, jak wyjdzie- zobaczymy)
W kwestii transportu to chyba najtaniej wychodzi Wizzair (Katowice-Kutaisi) ale jakbyś chciał bezpośrednio do Armenii to chyba LOT lata z Warszawy.

Offline irish

• Miasto: Zielona Gora
  • Na forum od: 23.06.2011