Więc 2 zalety tych tylnych bagażników już są skreślone:- kompaktowość (czyli właśnie to proste i szybkie wkładanie do bagażnika)- szybkość - czyli szybkie wstawianie i wyciąganie gotowych do jazdy rowerów.
używa ktoś?...prosty , tani.. przymierzam się do kupna..https://www.decathlon.pl/p/baga-nik-wieszak-na-hak-xpress-na-2-rowery/_/R-p-X8176983?mc=8176983&gclid=CjwKCAiAyc2BBhAaEiwA44-wWyMK3fiL8Afroh4FBXPHSYPzxKo1K2FQjMWaEEY8zoKMZc7WkCXLOhoCgzYQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
używa ktoś?...prosty , tani.. przymierzam się do kupna..
Zalet wożenia aut na dachu nie znam bo nigdy ich tak nie montowałem, natomiast po latach użytkowania platformy na haku ciężko mi wyobrazić inny system w swoim samochodzie. Na chwilę obecną nie mam jeszcze nawet haka, który na dniach będę montował i na pewno będę przymierzał platformy przed zakupem ale nie powinno być większych problemów, gdyż widywałem już moje auta z czterema rowerami z tyłu i nie wyglądało to na zbyt przeciążony tył. Mam obecnie 508 w dieslu więc przód swoje waży, będzie dobrze.@ Felek, Frugo - który model macie? 926 czy 927?
Zalet wożenia aut na dachu nie znam bo nigdy ich tak nie montowałem
Ja problem przewozu jednego (zawsze) dwóch (często) rowerów rozwiązuję poprzez wrzucenie ich do bagażnika. Dlatego też kombi jest the best
Odkopuję temat.Używałem taniego ale świetnego Amosa na dwa rowery i przyszedł teraz czas na coś większego.