Na mrdp chcesz to zrobić ?
Nie wiem. To mój pierwszy DT swiss.
Po pierwszej jeździe część szprych była zupełnie luźna.
Cytat: tomek w 18 Lip 2017, 20:13Nie wiem. To mój pierwszy DT swiss.A czy w Twoich też można zauważyć ten efekt?
Cytat: byczys w 18 Lip 2017, 20:32Cytat: tomek w 18 Lip 2017, 20:13Nie wiem. To mój pierwszy DT swiss.A czy w Twoich też można zauważyć ten efekt?Nie. Też masz dt350?
Napiszę, napiszę. Oprócz mnie to jeszcze chyba ze 4 czy 5 osób z tego forum będzie na takich kołach jeździć.
Cytat: tomek w 18 Lip 2017, 19:26Napiszę, napiszę. Oprócz mnie to jeszcze chyba ze 4 czy 5 osób z tego forum będzie na takich kołach jeździć.Czyli jest miejsce na potencjalny sabotaż. Delikatne podpiłowanie szprychy, tak, żeby rąbnęła akurat na jakichś dziurach...
Ja mam dt370, ale miałem nadzieję że "dt tak mają"
piasek jest ze sklepu dla akwarystów najlepiej robi
Cytat: Hipek w 19 Lip 2017, 08:57Cytat: tomek w 18 Lip 2017, 19:26Napiszę, napiszę. Oprócz mnie to jeszcze chyba ze 4 czy 5 osób z tego forum będzie na takich kołach jeździć.Czyli jest miejsce na potencjalny sabotaż. Delikatne podpiłowanie szprychy, tak, żeby rąbnęła akurat na jakichś dziurach...Prędzej się piasta od piasku zatrze (piasek jest ze sklepu dla akwarystów najlepiej robi)Cytat: byczys w 19 Lip 2017, 08:30Ja mam dt370, ale miałem nadzieję że "dt tak mają" DT350 i DT370 mają inne bębenki. Pierwsza to system Ratchet (dwa zazębiające się wzajemnie pierścienie), druga to standardowe zapadki.To i przypadłości mogą mieć inne i dźwięk
Napisz kiedys jak sie sprawuja!
To wyjdzie w praniu, czy dobry Ceny detaliczne części to mniej/więcej 250 PLN.