Autor Wątek: Poszukuje ludzi chętnych do jazdy  (Przeczytany 718 razy)

Offline Mężczyzna Mariusz1987

• Miasto: Skarżysko Kamienna
  • Na forum od: 03.04.2017
Poszukuje ludzi chętnych do jazdy
« 3 Kwi 2017, 16:31 »
Witam serdecznie  ;D ,jako że jestem tu pierwszy raz chciałbym was prosić o pomoc,więc chciałbym zaczać podróżować po polsce,sprzet jako taki już mam ale brakuje mi osoby lub osób z którymi mógłbym na takie wyprawy jezdzić,ogólnie jezdziłem tylko na wyprawy jedno i dwu dniowe więc nie mam doświadczenia w dalekich wyprawach ale chciałbym do takich wypraw sie przygotować i nabrać doświadczenia,więc tu pytanie czy ktoś chciałby ze mną pojezdzić?.Pochodze ze Skarżyska-Kamiennej niewielkiej miejscowości w Woj.Świętokrzyskim w moim mieście wiem że są rowerzyści ale jakoś nie moge znaleść kontaktu z ludzmi którzy chcieli by troche pojezdzić po naszym kraju wiec jeśli ktoś jest chetny prosze pisać lub na gg 62155655 lub pod numerem telefonu 531957346 dziekuje i pozdrawiam.

Offline Mężczyzna Waxmund

• Moderator Globalny
  • Ironman
  • Miasto: Baszowice k/Kielc
  • Na forum od: 07.06.2007
    • www.waxmund.pl
Odp: Poszukuje ludzi chętnych do jazdy
« 3 Kwi 2017, 21:03 »
Można by się kiedyś umówić na jakieś wspólne kręcenie. 36km żadna odległość, a chętnie zobaczę Twój rower na żywo :P
Czasami na drodze spotykam prawdziwych rowerowych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...

www.waxmund.pl

Offline Mężczyzna Mariusz1987

• Miasto: Skarżysko Kamienna
  • Na forum od: 03.04.2017
« 4 Kwi 2017, 10:10 »
o to fajnie ;) daj mi znac kiedy bedziesz chciał pojezdzić to przyszykuje rower ;)

Offline prusinho

• Miasto: Pszczyna
  • Na forum od: 16.06.2017
« 16 Cze 2017, 20:14 »
Cześć
Nie chciałbyś się przejechać do Pragi (Czechy) ?