Autor Wątek: Saluti!  (Przeczytany 1159 razy)

Metalchopin

• Gość
Saluti!
« 3 Sty 2010, 13:08 »
Serdecznie witam wszystkich!
Mam na imię Kamil, mam 18 lat i jestem początkującym podróżnikiem. Mój dotychczasowy dorobek podróżniczy jest bardzo skromny (wycieczki max. dwudniowe, do max 15 km). W tym roku chciałbym się jednak zapuścić na dalszą wyprawę, jeszcze nie wiem czy rowerową, czy pieszą, w każdym razie będę chciał zakupić trochę bardziej zaawansowanego sprzętu, aniżeli posiadam w chwili obecnej. W związku z tym będę liczył na Waszą pomoc przy jego doborze, i przy stawianiu pierwszych trekingowych kroków :) Pozdrawiam!

Offline Mężczyzna transatlantyk

• Moderator Globalny
  • GM 2420
  • Miasto: Annopol
  • Na forum od: 21.11.2007
    • Rowerem przed siebie.
Saluti!
« 3 Sty 2010, 13:29 »
O proszę. Będzie  grupa świętokrzyska jak tak dalej pójdzie. :D
Witaj na forum Metalchopin . Czyżbyś grywał na instrumencie dętym blaszanym? :D

Offline Juliusz

• Miasto: Płock/Poznań
  • Na forum od: 16.03.2008
Saluti!
« 3 Sty 2010, 14:21 »
Czołem!  :)

Czemu od razu dęty blaszany? Może gitara albo perkusja?  :twisted:  8)
"Stop fearing. Stop panicking. Turn off your TV. Start thinking." N.B.

Offline Mężczyzna Waxmund

• Moderator Globalny
  • Ironman
  • Miasto: Baszowice k/Kielc
  • Na forum od: 07.06.2007
    • www.waxmund.pl
Saluti!
« 3 Sty 2010, 14:45 »
ooo! Cześć! Nonono, ktoś ze Starachowic zawitał.... :mrgreen:

to rozumiem że te 15km wycieczki to piesze były, tak? Do zobaczenia 'na mieście' :P
Czasami na drodze spotykam prawdziwych rowerowych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...

www.waxmund.pl

Offline Mężczyzna aard

• Miasto: Wiedeń
  • Na forum od: 15.08.2007
    • Moje wyprawy
Saluti!
« 3 Sty 2010, 16:52 »
Witaj na forum, Iron Szopenie z nieŻelazowej Woli ;)