Autor Wątek: Polska - Czechy - Szwecja  (Przeczytany 571 razy)

Offline Mężczyzna davit

• Miasto: Łódź
  • Na forum od: 25.06.2017
Polska - Czechy - Szwecja
« 25 Cze 2017, 21:56 »
Hej po długim zastanowieniu, planuję mam nadzieje ciekawą podróż przez Czechy, Niemcy, Luksemburg, Belgię, Holandię, Niemcy, Danię i Szwecję. Do zrobienia około 2200 - 2400km i przeznaczam na to 16 dni urlopu + weekendy. Ze Szwecji wracamy promem. Na wyprawę wyruszamy z Pragi i jedziemy trasą Paneeuropejską, a potem dalej.

Planowany wyjazd 21 lipca - do uzgodnienia.

Charakterystyka tej wyprawy:
- dziennie musimy przejechać około 100km, a jeśli będzie dobrze szło to więcej - trasa jest raczej płaska
- śpimy na kempingach, chyba, że prawo lub okoliczności stanową inaczej ;) - nie mam doświadczenia spania na dziko. Ponadto nie lubię łamać prawa w obcym kraju ;) Jeżeli będziemy zgraną ekipą i uda nam się znaleźć fajne miejsce to czemu nie.
- pod Luksemburgiem odpoczynek 2-3 dni u rodziny, przez ten czas jemy pierogi i jedziemy dalej ;)
- nic nie musimy, możemy zmienić trasę

Możliwości skrócenia wyprawy są bardzo duże, można zrezygnować z Danii i Szwecji i wrócić do Świnoujścia. Można zrezygnować z wizyty w Luksemburgu, Belgii i Holandii i pojechać do Danii i Szwecji. Wszystko zależeć będzie od naszej formy i samopoczucia.
Trasa jest raczej łatwa i myślę, że do zrobienia. W tamtym roku udało mi się pokonać w krótszym czasie 2000 kilometrów do Rzymu przez Alpy.

Wymagania:
- jakakolwiek sprawność fizyczna
- w miarę lekki ekwipunek i rower (nie bierzemy jedzenia z PL do sakw z przodu ;) - ja jadę rowerem Triban 520, zrobiony bardziej na przełajowy:
https://www.decathlon.pl/triban-540-2016-id_8350480.html
- wystarczające finanse na kempingi, bilety promem i jedzenie

Wyprawa zapewne nie będzie tania. Dzienne koszty to kilkanaście euro + promy.