Autor Wątek: Ilu litrowa sakwa na wypad kilku dniowy ?  (Przeczytany 3280 razy)

Offline Mężczyzna Algorytmistrz

• Miasto: Poznań
  • Na forum od: 17.03.2017
Cześć, zastanawiam się na kupnem sakw rowerowych, nie mogę się zdecydować pomiędzy:
1. crosso expert 60l http://crosso.pl/pl/produkt/expert-60/
2. crosso classic 46l http://crosso.pl/pl/produkt/classic-46/

Problem jest taki ze kompletnie nie wiem, która spełni moje oczekiwania, nie mam żadnego doświadczenia z tym związanego. Czy moglibyście się podzielić swoimi doświadczeniami ile tak naprawdę bagażu jest potrzebne na wypady kilkudniowe (max tydzień, namiot, okres letni maj-wrzesień, tereny polski) ?
Poszperałem trochę w internecie i spotkałem się z ciekawym sformułowaniem, że "nie ważne jak sakwa byłaby duża to i tak będzie pełna", a nie chciałbym jeździć ani zza dużą sakwą, jak i nie chciałbym kupić sakwy, która po prostu będzie za mała na takie wojaże.

Za udzielone rady serdecznie dziękuję !

Offline Mężczyzna dudi

• Administrator
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 11.05.2009
2x Crosso Dry 60 spokojnie wystarczy, nie widzę sensu przepłacania za Experty czy Classiki ;)

Offline Mężczyzna RS

• Miasto: Częstochowa
  • Na forum od: 17.11.2016
https://www.podrozerowerowe.info/index.php?topic=17955.0

Dużo zależy od takich "szczegółów" jak śpiwór, namiot, karimata/materacyk, samotnie/w grupie, system żywienia itp.
Możesz spróbować zebrać wszystkie elementy i spakować je do jakiegokolwiek pojemnika. Z grubsza będziesz miał pojęcie.
Ja w takich sytuacjach (letni tydzień w Polsce z jedzeniem na 2 dni) wykorzystuję chyba coś koło 35 - 40l (ze śpiworem syntetycznym i karimatą). Nie mam sakw, tylko worki, torby i cośtam przytroczone luzem do bagażnika.
Jeśli kupowałbym sakwy pod takie zadanie, to przednie - small.

Offline Mężczyzna Qba

• Miasto:
  • Na forum od: 04.02.2014