Skoro E-Werk ma wbudowany akumulator, to pozostaje spytać czy test rozpocząłeś z rozładowanym?
Wyniki jakie uzyskałem przy podobnych założeniach jak w ostatnim teście - czyli równa godzina czystej jazdy (netto), ze stałą prędkością średnią, po płaskiej trasie, tak by uniemożliwić duże skoki prędkości:22km/h - 506 mAh25 km/h - 604 mAhW skrócie - dokładnie dwa razy więcej niż daje Powerbug. Czyli mamy odpowiedź czy osiągi przy ładowaniu są jedynie kwestią możliwości dynama, czy też ładowarka ma istotny wpływ. Jak widać ładowarka ma wpływ, różnice pomiędzy poszczególnymi modelami są duże.
Tym razem testowałem pożyczoną od Mateusza z Powerbuga lampkę Busch & Muller LUMOTEC IQ2 LUXOS U.
Mogę Ci wysłać do testów, ale musisz odesłać
Miernik mam, jeżeli mówimy o standardowym mierniku wielofunkcyjnym elektrycznym