Cześć ponownie,
ten wątek umarł na wiele miesięcy, głównie z mojej winy. Jak wsiąkłem w inne tematy to nawet zaniedbałem odwiedzanie forum i tak to się posypało...
Jestem Wam winny jeszcze jedno wyjaśnienie. Rowery, które ostatecznie złożyliśmy są dla wysokich osób i są na 28" o czym też pisałem. Doszedł jednak jeszcze jeden element. Okazało się jednak, że jedziemy do Ameryki Południowej. Tak, zupełnie w inną stronę...
Nie pisałem na ten temat, więcej bo zmiana była duża i musieliśmy jakoś powiązać sznurki. Dużo różnych aspektów odegrało tutaj rolę i mam nadzieję, że kiedyś to wszystko opiszę i opowiem. Zrobiłem sobie nawet notatki na wpis na bloga, ponieważ to dla mnie dość ciekawa sytuacja jak z Gosią dojrzewaliśmy do podjęcia zupełnie innego kierunku. Zmieniłem, więc nazwę wątku.
W tym miejscu chciałbym BARDZO podziękować wszystkim, którzy uczestniczyli w składaniu naszych rowerów. Dziękuję Wam za tak intensywne zaangażowanie i podpowiedzi. Mam nadzieję, że ja również dojrzeję na naszym najbliższym wyjeździe i będę mógł się po powrocie dzielić wiedzą zdobytą na wyjeździe.
Odrywamy koła za niecałe 3 tygodnie. Już niewiele może zmienić, już wszystko zmierza do finału, już w zasadzie jesteśmy gdzieś indziej. Na pewno założę jeszcze wyprawowy wątek, ale wszystko zaczyna się w ten sposób:
http://kwestiaszlaku.pl/one-way-ticket-kazdy-czuje-swojego-bluesa-la-sonrisa-de-sudamerica/Mam nadzieję, że będziecie z nami
2 x Surly OgreNo to może jeszcze napiszę co powstało w wyniku dyskusji m.in. w tym wątku. Nasze rowery różnią się jedynie kierownicami, długością mostka, przednimi bagażnikami i modelami siodełek (damskie/męskie). Reszta to kopia. Rozmiary ram są identyczne.
Rower składałem w krakowskim serwisie Bike Garage -
www.bikegaraz.pl - (w jednostce Momentum Workshops -
www.momentumworkshop.pl)). Kolega Michał poświęcił kawał swojego czasu na ten projekt i mam nadzieję, że rowery dadzą radę, bo także jemu się to należy. Dzięki Michał! Dzięki cała ekipo Bike Garaż! Dzięki!
No i jeszcze "cyferki"framset'y | Surly Ogre 22" (XL) |
obręcze | RYDE Andra 30 36 otworów |
piasty przód | Novatec D041SB 36 otworów |
piasty tył | Novatec D042SB 36 otworów |
szprychy | Inox 2.0mm |
nyple | Mosiężne |
opony | Schwalbe Marathon EVO 28x2.0 |
dętki | Continental MTB 29 AV40 |
błotniki przód/tył | Orion 28x58mm |
hamulce - zaciski + tarcze | Avid BB7 180mm |
przerzutki przód | SHIMANO XT FD-M771 DM 3x9 |
przerzutki tył | SHIMANO XT RD-M771 9 rz SGS |
manetki | SHIMANO Deore SL-M590 3 x 9 (prawa i lewa) |
supporty | Accent BB-EX PRO shimano |
korby | SHIMANO FC-M590 |
kasety | Shimano CS-M770 XT 11-34 |
łańcuchy | Campalogo Record C9 |
pancerze przerzutek i hamulców | Jagwire |
kierownica Michał | PRO LT gięta 680mm |
kierownica Gosia | XLC gięta 640mm |
mostek Michał | PRO LT 90mm |
mostek Gosia | PRO LT 60mm |
chywyty i rogi | Ergon GP5-L |
klamki hamulcowe | Avid Dial 7 |
stery | Cane Creek FORTY - External Cup EC34 |
siodełko Gosia | Brooks B17S |
siodełko Michał | Brooks B17 |
sztyce | PRO LT offset 20mm |
pedały | DARTMOOR Stream Pro |
bagażnik przód Michał | Surly od Andrzeja |
bagażnik przód Gosia | Tubus Tara |
bagażniki tył | Tubus Logo Evo |
Wiem, że będzie pytanie o wagę... To trudne... To co na zdjęciach waży około 17,5 i 18 kg. Czołgi, po lesie ładnie tną. Na lekko jestem zadowolony, ale mam nadzieję jeszcze dokręcić.