Jestem za. Każdy kilometr mniej na DW 969 to dobra decyzja.Ja proponuję jeszcze taką modyfikację:https://ridewithgps.com/routes/29294667+2300m w poziomie i +25m w pionie. Dzięki temu omijamy fatalny podjazd pełną tirów krajówką bez pobocza.Odcinek do Dusznik zapewne będzie dziurawy (GSV ma zdjęcia z 2012, więc nieaktualne). Za Dusznikami gładziutki asfalcik.
Wersja V4.3
Wersja V4.3 99,5% asfaltu 1146km: https://ridewithgps.com/routes/29295779?beta=false1. Góry Opawskie2. Jaworzynka3. Krępna
Trasa jednak powinna prowadzić przez Zieleniec, a na Polskie Wrota zdecydowanie lepiej wjeżdżać od Kudowy, a nie Dusznik, od Lewina są dwa pasy pod górę, Poza tym zawodnicy będą tam późnym popołudniem i w nocy, to ruch jest znikomy
Nie ma co się na siłę trzymać tego 1122km, nie aż tak okrągła liczba, by była tego warta, dobra trasa wyścigu jest sporo ważniejsza. A tak to dochodzi Beskid Niski dużo ciekawszym wariantem, a nie bokiem.
Ale ciekawostkę znalazłem w Głuchołazach:https://goo.gl/maps/wCE5TUSqnVnMoże by tak schodami w dół:)