24 sierpnia
Czy to juz przesądzone, że góry będą w przeciwnym kierunku?
Tak
Prawdopodobnie dojedzie tez podjazd na Klekociny, a tam tez jest ok 20%, a jeśli nie zrobią tam drogi to podjazd przez Stryszawę też jest z tej strony trudniejszy.
Istebnej też jest jakiś mega stromy podjazd do Koniakowa, ale ten wariant mam jeszcze nie sprawdzony.
A czy ideą MRDP nie jest czasem jazda jak najbliżej granicy??? Czemu na w/w rondzie nie jedziemy do centrum Jaworzynki, później Krężelka, Ptakówka i wylot w Zwardoniu? Potem przez Kiczorę, Sól, Rycerkę, Rajczę i wjeżdżamy na "starą" trasę w Milówce...
Tak więc na podjazdach ten kierunek jazdy nie straci nic z atrakcyjności.
No podjazd od strony Kudowy to będzie rzeźnia. Jeszcze zależy o której porze dnia wypadnie, najlepiej chyba niedziela 6 rano. Tam z roku na rok coraz większy ruch jest, bo poprawili asfalty i ludzie tamtędy jadą a nie przez Międzylesie. Brak pobocza na całym odcinku. Pod górę są na pewnym odcinku dwa pasy, ale to nawet może bardziej szkodzić niż pomagać, bo w razie wyprzedzania załadowanego pod sufit TIRa przez osobówkę tenże będzie musiał albo ostro hamować, albo klaksonem zmusić rowerzystę do zjechania z szosy. A po prawej stronie jezdni jest tam albo 50 cm pas ostrych kamieni, albo trawa. Na tych łukach to może się niedobrze skończyć, bo samochody będą mieć mało czasu na reakcję. Z górki tam jedzie się na rowerze długi odcinek z prędkościami rzędu 40-50 km/h i to jakoś kierowcy są w stanie zdzierżyć. No i dużo więcej czasu wtedy mają na decyzję co robić, bo jednak różnica prędkości między TIRem a rowerzystą z górki jest dużo mniejsza niż pod górkę, gdzie TIR jedzie 70-80 km/h a rower 7-8 km/h...