Podsumowanie i wynikihttp://szlakiidrogi.pl/podsumowanie-maratonu-karpacki-hulaka-2018/
To, co napisał Olo, brzmi rozsądnie.
Krzychu ale opcja gravelowa jako opcja w sensie do wyboru, gravel or kombinacja punktów i segmentów, czy sama wersja gravelowa? Bo jeśli sama opcja gravelowa to ogranicza już sprzętowo na pewno start dla wielu osób... No dobra dla mnie a muszę się jeszcze raz rozliczyć z Hulaką za rok
Najgorsze jest w przyszłym roku nagromadzenie w krótkim czasie fajnych imprez (zakładam że wszystkie trzy odbędą się w lipcu i sierpniu), tych które mi się jakoś specjalnie podobają: Wisła1200, Karpacki Hulaka, GMRDP.
Olo, jesli terminy dla tych imprez się powtórzą, to przyszłoroczny kalendarz na VII i VIII będzie wyglądał mniej więcej tak:- Wisła 1200: 6.07.19 - start- Karpacki Hulaka: 26.07.19 - start- GMRDP: 17.08.19 - start;-)
Mamy więc bogactwo imprez. Brać, wybierać, nie wybrzydzać... Zasady Hulaki są tak elastyczne, że każdy może sobie trasę gravelową lub szosową ułożyć. Co tu zmieniać?
Pomysł na gravelową wersję idzie w poprzek z dotychczasową ideą, bo zakłada jazdę po śladzie i do tego, z punktu A do B. Trasa liczy 818 km i 17200 m (na podstawie rwgps), a odcinki terenowe stanowią ok. 40-45% całkowitej długości. Jest to więc autonomiczny pomysł, nad którym popracuję we wrześniu (objazd w ramch urlopu). Być może zrobię z tego osobną imprezę ;-)
Cytat: jedroll w 9 Sie 2018, 08:44Krzychu ale opcja gravelowa jako opcja w sensie do wyboru, gravel or kombinacja punktów i segmentów, czy sama wersja gravelowa? Bo jeśli sama opcja gravelowa to ogranicza już sprzętowo na pewno start dla wielu osób... No dobra dla mnie a muszę się jeszcze raz rozliczyć z Hulaką za rok Pomysł na gravelową wersję idzie w poprzek z dotychczasową ideą, bo zakłada jazdę po śladzie i do tego, z punktu A do B. Trasa liczy 818 km i 17200 m (na podstawie rwgps), a odcinki terenowe stanowią ok. 40-45% całkowitej długości. Jest to więc autonomiczny pomysł, nad którym popracuję we wrześniu (objazd w ramch urlopu). Być może zrobię z tego osobną imprezę ;-) Poza tym, mam już wstepną wersję Hulaki na 2019 r opartą na zasadach, z dwóch pierwszych edycji. Cytat: olo w 9 Sie 2018, 08:53Najgorsze jest w przyszłym roku nagromadzenie w krótkim czasie fajnych imprez (zakładam że wszystkie trzy odbędą się w lipcu i sierpniu), tych które mi się jakoś specjalnie podobają: Wisła1200, Karpacki Hulaka, GMRDP. Olo, jesli terminy dla tych imprez się powtórzą, to przyszłoroczny kalendarz na VII i VIII będzie wyglądał mniej więcej tak:- Wisła 1200: 6.07.19 - start- Karpacki Hulaka: 26.07.19 - start- GMRDP: 17.08.19 - start;-)
Wisła1200, Karpacki Hulaka, GMRDP. Z różnych względów będę mógł wybrać tylko jedną z nich, może ewentualnie przy pomyślnych wiatrach dwie, a Hulaka gdzieś po głowie chodzi
Pomysł na gravelową wersję idzie w poprzek z dotychczasową ideą, bo zakłada jazdę po śladzie i do tego, z punktu A do B. Trasa liczy 818 km i 17200 m (na podstawie rwgps), a odcinki terenowe stanowią ok. 40-45% całkowitej długości. Jest to więc autonomiczny pomysł, nad którym popracuję we wrześniu (objazd w ramch urlopu).
Gdyby tak jeszcze udało się dociągnąć do 99,99% odcinków bez asfaltu - byłoby zachęcająco.PABLO
Cytat: skrzysie.k w 9 Sie 2018, 09:15Pomysł na gravelową wersję idzie w poprzek z dotychczasową ideą, bo zakłada jazdę po śladzie i do tego, z punktu A do B. Trasa liczy 818 km i 17200 m (na podstawie rwgps), a odcinki terenowe stanowią ok. 40-45% całkowitej długości. Jest to więc autonomiczny pomysł, nad którym popracuję we wrześniu (objazd w ramch urlopu). Jak po objeździe? Ujawnisz rąbka tajemnicy? Ciekawi mnie przebieg trasy bezasfaltowej. Gdyby tak jeszcze udało się dociągnąć do 99,99% odcinków bez asfaltu - byłoby zachęcająco.PABLO
od ponad 2 tygodni leczę kontuzję :-(