Masz je mocno do góry, podręcznikowe ustawienie to coś takiego:
No nie wiem. Mi by ręce chyba po prostu odpadły.
Większość rowerów jakie widzę ma jednak tak: /.../
Może więc @qbab spróbuj poeksperymentować z pozycją znacznie niższą niż pierwotna?
Na takie coś to już bardziej kwestia dobrych rękawiczek, założenia dwóch warstw owijki, w tym żelowej. Też spuszczenie nieco powietrza z kół itd.Ale też rowery typu gravel nie są dla każdego, komfort jazdy w terenie jest dużo mniejszy od roweru z amortyzacją, choć to sprawa mocno indywidualna. Dla mnie osobiście to rower do zastosowań 80-90% na asfalcie, reszta w terenie. Gdy te proporcje są sporo większe na rzecz terenu - wygodniejszy będzie rower z amortyzacją. Ale tak czy siak warto poeksperymentowac z róznymi ustawieniami, a nóż się coś uda trafić
Ale czy też nie wynik to ze znacznie krótszą ramą?
Przyglądam się Marianowi i trochę dziwi mnie ta niezwykle długa rura sterowa...
Mój wzrost, też wypadał pomiędzy dwoma rozmiarami (S/M) i zdecydowałem się na M kierując się tym iż większy powinien być wygodniejszy na dłuższe dystanse, i póki co nie żałuje. Wygody życzę.
Gdy już wpadłem w szał zakupów, trafił się nowy Marin z lekko porysowaną ramą w dobrej cenie.Grzechem było nie skorzystać, więc jest.
Na zdjęciach Twojego roweru zauważyłem w paru miejscach uszkodzenia powłoki lakierniczej...