Na początek wyjaśnijcie tę kwestię, bo szkoda roboty i Twojej i Wilka.
PanowieHold your horses. Znaczy się - przystopujcie.Robert, czy jesteś pewien, że ślad czerwony, czyli ten który jest na stronie monitoringu to właściwy ślad? Taki sam, jaki został udostępniony zawodnikom?Bo śmiem twierdzić, że nie.Inny ślad był na monitoringu a inny został udostępniony zawodnikom.Na początek wyjaśnijcie tę kwestię, bo szkoda roboty i Twojej i Wilka.
Cytat: tomek w 15 Cze 2018, 16:10PanowieHold your horses. Znaczy się - przystopujcie.Robert, czy jesteś pewien, że ślad czerwony, czyli ten który jest na stronie monitoringu to właściwy ślad? Taki sam, jaki został udostępniony zawodnikom?Bo śmiem twierdzić, że nie.Inny ślad był na monitoringu a inny został udostępniony zawodnikom.Na początek wyjaśnijcie tę kwestię, bo szkoda roboty i Twojej i Wilka.Były rozbieżności powstałe w ostatnim tygodniu przeróbek oficjalnego śladu. Więc w ocenie przejazdu te wątpliwe odcinki pomijamy. Wątpliwości regulaminowe interpretowane są zawsze na korzyść zawodnika (dojazd do nowej Rudy, Koszalin) a nie przeciwko :-) Jeśli wszyscy pojechali trasą <regulaminową> albo po śladzie z monitoringu to nie ma tutaj zysku czasowego dla zawodnika
A co jeśli :1. Zawodnik pobrał trasę ze strony monitoringu i jedzie zgodnie z nią, tak jak połowa na 1900km - karać?2. Ślad na gpsies.com i informacja z 23.05, że jest on ostateczny, wcale nie była ostateczna? karać? Dlatego ocena przejazdu jest zdroworozsądkowa:-)
Ja nie rozumiem tego zrzucania na barki uczestników i widzów roboty z obliczaniem kar czasowych
A tutaj "doświadczony" organizator, z buta wchodzi w kalendarz i wpycha się w termin Góry MRDP 2019, który w kalendarzu jest od kilku lat! To samo w tym roku i poprzednim - konflikt terminu z MP.