Co w takim razie byś proponował w zakresie oświetlenia?
Zrobiłem też sobie takie porównanie tego jak jedzie Abdullah w porównaniu z zeszłym rokiem.Po równo 6 dniach miał ok. 2610km (aż 435km na dobę), natomiast w zeszłym roku (przy jednak gorszej pogodzie) Allegaert miał 2770km (462km na dobę, więc jakieś 6h szybciej), Mike Hall 2710km, trzecia Sarah Hammond 2530km. Rysiek okolice 2100km (350km na dobę), co dałoby 11 miejsce w 2017, Paweł Puławski 1830km (305km na dobę, obecnie 13 miejsce) co dałoby w 2017 24 miejsce.Tak dla porównania - Kosma wygrywając MRDP miał ok. 431km na dobę, ale widać, że tutaj jedzie się wolniej, to inne wyścigi, dużo większe problemy z zaopatrzeniem, czy noclegami, też inaczej trzeba snem gospodarować, Rysiek MRDP ukończył ze średnią ok. 383km na dobę.
Trudno porównywać poszczególne wyścigi w poszczególnych latach, nawet jeśli trasa jest identyczna. A co dopiero jeśli wyścig jest na innym kontynencie.
W IPWR do 2800 km naliczyłem jakieś 5500 m w pionie, czyli znacznie mniej niż na MRDP. W Australii jest problem ze spaniem i jedzeniem no ale znowu asfalty gładkie jak stół.
A dałoby się spać na IPWR regularnie w hotelach gdyby mieć nieograniczony budżet ? Sprawdzał ktoś to?
Na fb jest dyskusja. Abdullah pojechał do Port Augusta klasyczne, ale ta dluzsza droga ma lepszy asfalt i jest dużo szybciej. Oficjalnie to nie wyścig i nikt się nie tłumaczy. Zawodnicy 2 i 3 nie pomylili się tylko celowo tak pojechali