No właśnie moim zdaniem jest dokładnie odwrotnie. tzn. na prawym brzegu z Kazimierza do Puław jest tylko asfaltowy wał a dalej do Dęblina koszmarna dw 801. A po lewej stronie czasem trzeba uważać żeby nie wpaść do rzeki :0
[... najwyżej połowa trasy pokryta jest asfaltem, reszta to szutry, polne i leśne drogi, ścieżki]
To, co napisał Olo, brzmi rozsądnie.
Wytłumacz mi co jest koszmarnego w dw 801 z Puław do Dęblina
Z tego, co widzę, trasa jest raczej dokładnie przemyślana (ba! nawet przejechana) i obawiam się, że wszelkie sugestie zmian (poza jakimiś oczywistymi babolami na mapie, kilka takowych widziałem) są z góry skazane na porażkę.
Z drugiej strony to organizator ustala zasady (trasę) i albo nam się podoba i jedziemy albo zostajemy w domu.
unikanie asfaltu a na pewno ruchliwych dróg wojewódzkich i krajowych to samo sedno tej imprezy.
Co do ostatecznego kształtu Trasy to oczywiście liczę na doświadczenie Forum i wszelkie uwagi, ale unikanie asfaltu a na pewno ruchliwych dróg wojewódzkich i krajowych to samo sedno tej imprezy.
Może by tak wcześniej pomyśleć by wzorem niektórych ultramaratonów szosowych np. (MRDP, MPP) zaprojektować elementy stroju kolarskiego. Tylko dla chętnych którzy ukończyli całą trasę za dodatkową opłatą i niekoniecznie obarczać tym zadaniem organizatora imprezy (i tak ma wiele spraw na głowie). Szlaki w wielu firmach produkujących ubranka są już przetarte.
Czy na odcinku małopolskim korzystasz z asfaltowych dróg rowerowych Wiślanej Trasy Rowerowej, czy to są również asfalty, których unikasz?
W Małopolsce większość Trasy RMW1200 pokrywa się z WTR. W Kujawsko Pomorskim zresztą też