Autor Wątek: Cypr, 13.01 - 21.01.18 (1 tygodniowa wyprawa)  (Przeczytany 1119 razy)

Offline Mężczyzna larinje

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 04.07.2016

• coś o sobie (przybliżony wiek, doświadczenie wyprawowe, adres www, etc)
Mam 30 lat, jestem programistom, ale moją pasja to wyprawy rowerowe. W tym roku zrobiłem ok. 5000 km przez Włochy, Polskę, Słowację i Ukrainę. Ale już nie mogę więcej czekać ciepła, jadę na Cypr.

• planowana trasa wyprawy w ogólnym zarysie
Naokoło wyspy

• czas i miejsce planowanego startu i powrotu (lub informacja że jest się elastycznym)
Larnaca

• planowany średni dystans dzienny
50-80 km

• całkowity planowany dystans wyprawy
600 km?, nie liczyłem jeszcze

• rodzaje noclegów (na dziko/ kemping/ kwatery/ schroniska/ pensjonaty/ hotele/ etc...)
namiot, parę razy hotel

• sposób wyżywienia (gotowanie we własnym zakresie/ B&B/ restasuracje/ etc.)
Gotowanie na palniku, czasami restauracje

• przybliżony budżet wyprawy na jedną osobę
100-200 euro + bilety

• priorytety/ sposób spędzania czasu (pochłanianie przestrzeni i widoków/ zwiedzanie miast/ poznawanie ludzi i kultury/ etc.)
Wszystko po trochę, oraz zabieram ze sobą wędkę :)

• podejście do deszczu (jedziemy czy siedzimy na kwaterze/ namiocie?)
jeżeli silny deszcz to czekamy

• preferowane drogi (główne czy lokalne? nawierzchnia dowolna czy tylko asfaltowa?)
raczej asfalt

Zapraszam osób zainteresowanych zmienić zimę na lato (przynajmniej na wiosnę).

A jeszcze mam pytanie, czy ktoś na pewno zna czy można przewozić rower LOTem w ramach zarejestrowanego bagażu?

Tutaj info z strony LOTa: "Muszą być spełnione wymogi dotyczące maksymalnej wagi i ilości sztuk bagażu, natomiast dopuszcza się przekroczenie wymiaru bagażu zawierającego sprzęt sportowy. "   

Jutro spróbuję zadzwonić do Call Center, jak będzie info to odpiszę. Ale bilet i tam już kupiłem:)

Offline Mężczyzna Pustelnik

• Miasto: Poznań
  • Na forum od: 13.03.2010
jestem programistom

Kodu po tobie to nie chcę poprawiać :)