Fajny! Jaki to rocznik? Ja też jeżdżę na starociach (chociaż terenowych) i jest całkiem ok.Sylwetkę psuje za wysoko wysunięty mostek (nie widziałem tak długich - przedłużenie we własnym zakresie?), ale reszta spoko. Oczywiście poza wspomnianymi pedałami - te do wywalenia.Jak przeczytałem o wyprawówce, to miałem watpliwości, bo to mi jakoś nie pasuje do tego roweru. Ale jakaś lekka, bikepackingowa "łikendówka" z torebkami uszytymi w stylu pasującym do roweru - bardzo by mi się chyba podobało. Tyle tylko, że trzeba unikać wspólczesnych produktów, czyli zrobić samemu albo komuś za zrobienie zapłacić. Głosowałbym za utrzymaniem stylu i jak największej ilości oryginalnych (albo równoważnych) gratów.Co to za purpura/róż na hakach widła?
80-81 rok prawdopodobnie. Przez zimę powoli osprzęt ogarnę, oddam do prostowania oryginalną korbę. Chyba tak zostanie, z torbami do bikepackingu, a maszynę do szycia mam, kwestia poćwiczenia. ...Taki kierunek mi się podoba, prosty i bez ingerencji w klasyczność...
Takiego wycieczkowego starocia chyba chciałbym mieć.
Cytat: Dzejva w 3 Gru 2017, 21:1180-81 rok prawdopodobnie. Przez zimę powoli osprzęt ogarnę, oddam do prostowania oryginalną korbę. Chyba tak zostanie, z torbami do bikepackingu, a maszynę do szycia mam, kwestia poćwiczenia. ...Taki kierunek mi się podoba, prosty i bez ingerencji w klasyczność...Patrząc na filmy przedstawiające prostowanie ram, to nie sądzę żeby do prostowania tarczy były potrzebne inne narzędzia, czyli parę desek, imadło, klucz francuski i młotek. Tutaj nawet suwmiarka nie jest niezbędna. Chyba...Nie wiem w jakim stanie jest tarcza, ale przemyśl, czy nie dasz radę sam tego zrobić. Jak coś pójdzie nie tak, to będziesz miał żal tylko do siebie Ostatecznie znajdziesz jeszcze w rozsądnych pieniadzach korby z tamtego okresu.No właśnie... '80/81 - to chyba brezent i skórzane paski i wzmocnienia, jeśli chodzi o torby. Coś takiego jak na drugiej fotce.Zajrzyj tutaj:https://www.podrozerowerowe.info/index.php?topic=16701.45Może coś podejrzysz, może worek_foliowy coś podpowie, może chciałby coś uszyć.Szczerze mówiąc, to uważam, że powinien wziąć pod uwagę takie potrzeby klientów (bo jest ich niemało) i stworzyć linię "vintage". Aha, te rowey pokazane na końcu mają ważną cechę - mają wspawane/wlutowane piwoty pod "kanty". U Ciebie hamulce szosowe są pewnym ograniczeniem i trzeba o tym chyba pamiętać.
Jeśli masz tabliczkę / naklejkę Peugeot na główce ramy to można identyfikować rok produkcji ramy na podstawie wyglądu logo.