DT - węższych 20mm już chyba nawet nie mają
Jasne, bo...
.....Ale nawet niech będzie - wspomniane 18mm na oponę 23mm a 19mm na oponę 50mm (2") jest "najlepsze"?....
...Na plus szerszych przemawia fakt ,że ojciec założyciel pisze o 1,5-1,6 ze skłonnościami do 2" a nie 22mm...
ta nośność obręczy to przecież na 1 sztukę jest podana. A Ty masz dwie. Więc nieco inaczej ta masa Ci się rozłoży. 260 kg chyba nie wsadzisz?
...a tak ja pisze Easyrider bardziej interesowałbym się jakie szprychy i kto (czytaj Fachowiec) zaplecie mi te koła. A jak interesuje Cię jak wygląda 2" opona na Andra 30 (obręcz jeszcze przed zmianą nazwy producenta ok. 2012 roku) to zobacz na zdjęciach...(koła są po prostu pancerne i zaznaczam, że razem z rowerem zbliżamy się do 130 (no rower swoje waży ) a jeździł już obładowany tak, że miałem problemy aby go podnieść - producent dopuszcza obciążenie bagażem roweru do 60 kg). Opona to 2" Schwalbe Marathon Supreme, 28".Co do wcześniejszych dyskusji to raczej nie przejmowałbym się jak będzie wyglądać 1,5" opona na tej obręczy - tu jest "balonik" prawie 10mm - uprzedzam pytanie, opona swietnie leży na obręczy, rower pewnie prowadzi się przy większych prędkościach (czytaj górskie zjazdy) a do tego możesz "bawić" się ciśnieniem w zakresie 2-5 barów.
Teraz, lukłem, pod ham. obr., m.in. budują andry 35 (o jakich wspominałeś) na 32 otworach. Stosują szprychy Sapim Race 2,0/1,8, nyple Sapim Polyax 2,0. Takie same szprychy, nyple dawali już wówczas.Ciężar zestawu = 180 kg.
Cytat: anarchy w 12 Sty 2018, 18:14...Na plus szerszych przemawia fakt ,że ojciec założyciel pisze o 1,5-1,6 ze skłonnościami do 2" a nie 22mm...Autor wątku jest zdecydowany na gumy 2 cale.To ja jestem winien pojawienia się w ogóle liczby 1,5 - w kontekście ewentualnego użycia wąskiej opony w razie awarii.Wydaje mi się, że anghan nie potrzebuje szerokiej obręczy. On potrzebuje solidnego i pewnego koła i dlatego uwaga o fachowym zapleceniu koła na dobrych szprychach jest bardzo celna.Stąd też blisko do rozmowy o piastach...
Cytat: Gerwazy w 12 Sty 2018, 11:42...a tak ja pisze Easyrider bardziej interesowałbym się jakie szprychy i kto (czytaj Fachowiec) zaplecie mi te koła. A jak interesuje Cię jak wygląda 2" opona na Andra 30 (obręcz jeszcze przed zmianą nazwy producenta ok. 2012 roku) to zobacz na zdjęciach...(koła są po prostu pancerne i zaznaczam, że razem z rowerem zbliżamy się do 130 (no rower swoje waży ) a jeździł już obładowany tak, że miałem problemy aby go podnieść - producent dopuszcza obciążenie bagażem roweru do 60 kg). Opona to 2" Schwalbe Marathon Supreme, 28".Co do wcześniejszych dyskusji to raczej nie przejmowałbym się jak będzie wyglądać 1,5" opona na tej obręczy - tu jest "balonik" prawie 10mm - uprzedzam pytanie, opona swietnie leży na obręczy, rower pewnie prowadzi się przy większych prędkościach (czytaj górskie zjazdy) a do tego możesz "bawić" się ciśnieniem w zakresie 2-5 barów. Cytat: anghan w 13 Sty 2018, 08:37Co do szprych to przejrzę wątki i mam nadzieję, że po prostu skopiuję Ale możesz się pochwalić czego używałeś. Akurat o zaplecenie koła się nie martwię, wierzę w ręce tego warsztatu.
Co do szprych to przejrzę wątki i mam nadzieję, że po prostu skopiuję Ale możesz się pochwalić czego używałeś. Akurat o zaplecenie koła się nie martwię, wierzę w ręce tego warsztatu.
Rozumiem, że podane 130 bez bagażu? Sorry za bezpośredniość Pytam bo 130kg z bagażem to ja miejscami na pewno przekroczę (transport wody). O ile to nie będzie permanentne, bo ja ważę 85kg.
Producent podaje 60kg dla bagażu? Myślałem, że zawsze podają dla całego roweru.
Wielkie dzięki za foty
Co to za rower? /.../
/.../ Mega wytrzymałość, ale nie wiem na czym oparta /.../
/.../ Dla przykładu Surly Long Haul Trucker ma podaną wytrzymałość 135 kg, Surly Ogre 160 kg.
HOPE jest przeraźliwie głośne :/ Nie zakradniesz się z rowerem do tygrysa Poleciłbym dt540 bo jednak stalowe osie i rachet - system tak prosty i pewny. Tam za bardzo nie ma się co zepsuć, no ale cena z tych kosmicznych :/