Szczególnie, że 90% współczesnych piast na maszynach ma "ciulowe" podparcie tylnego koła (pewnie u Ciebie mocno obciążonego) w połowie ośki. To skutkuje obciążeniem osi w najgorszym możliwym miejscu (długie ramię, moment itd).
Akurat DT wcale się tym nie wyróżnia, bo konstrukcja łożyskowania jest tak samo zła.
Konstrukcyjnie inne są tylko piasty Shimano (te mają swoje problemy), Chris King i Novatec D542SB (i tylko ta jedna).
Muszę się jeszcze przyjrzeć wymienionej tu Novatec D812SB czym się różni.
Akurat DT wcale się tym nie wyróżnia, bo konstrukcja łożyskowania jest tak samo zła. /.../Konstrukcyjnie inne są tylko piasty Shimano (te mają swoje problemy), Chris King i Novatec D542SB (i tylko ta jedna)./.../ inżynieryjnie konstrukcja piasty na 4 łożyska jest do dupy /.../
Dostałem krótkie info od przedstawiciela z USA.