Autor Wątek: 4 stolice - Praga- Wiedeń - Bratysława - Budapeszt (lipiec/sierpień)  (Przeczytany 1426 razy)

Offline Mężczyzna Sylar369

• Miasto: Poznań
  • Na forum od: 20.01.2018
Witam wszystkich!

Na początek kilka słów o mnie. Mam na imię Adam i na co dzień studiuje. Mam 23 lata a na rowerze jeżdżę od 6 lat. Moje doświadczenie rowerowo-podróżnicze jeszcze nie jest za bogate, ale ciągle je poszerzam. Odwiedziłem już Poznań i Wrocław, a w zeszłym roku przejechałem południową granicę Polski w dwutygodniowej wycieczce, która posiadała górskie wyzwania i niesamowite widoki.

Tym razem chcę zorganizować trochę inną podróż, która nastawiona będzie głównie na zwiedzaniu miast. Mam plan wystartować spod południowej granicy, a obowiązkowe przystanki to Praga, Brno, Wiedeń, Bratysława, Budapeszt, Koszyce. Prototyp trasy mam już w głowie, ale mogę ją zmodyfikować – po prostu jestem gotowy na kompromisy.

•   Termin w jakim chciałbym zorganizować podróż to lipiec/sierpień.
•   Długość trasy: 1300-1500km.
•   Dzienny dystans: zależy od profilu trasy 120-150km.
•   Nawierzchnia: tylko asfalt.
•   Posiłki i gastronomia: w własnym zakresie (ja proponuje zwykłe sklepy).
•   Noclegi: hostele. Ogólnie chodzi o to, żeby zorganizować wyjazd po kosztach – na studencką kieszeń. W niektórych miastach chciałbym zatrzymać się na dłużej (Wiedeń, Budapeszt).

Z swojej strony zapewniam przyjazną atmosferę, otwartość na nowe znajomości podczas całej wyprawy, dobry humor. Czego oczekuje: sympatycznego towarzystwa, rozmowy która zapełni ciszę i pomocy, jeżeli będzie ona konieczna. Odbyłem już jedną samotną wyprawę i wiem, że najgorsze co w niej było to właśnie brak towarzysza.
W wypadku pytań więcej informacji udzielę na priv.

Offline Kobieta Magda98

• Miasto: Kutno
  • Na forum od: 10.11.2016

Offline Mężczyzna robertrobert1

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 19.04.2009