Poza tym Giant stosuje dziwny mechanizm. Mianowicie klamki są na linkę, zaś na kierownicy znajduje się przekładnia mechaniczno-hydrauliczna, z której dalej idą już hydrauliczne przewody do hamulców. Raz, że to kolejna rzecz, która może się zepsuć, a dwa, że zajmuje cenne miejsce w kokpicie
Ale że emes i karbon?Świat się kończy
dlaczego miałoby być bardziej awaryjne od zwykłej hydrauliki?
Jedno urządzenie więcej, które może się zepsuć, a jest niezbędne.
No i stało się, wsiadłem na karbon.Właściwe poszukiwania trwały tydzień. Już na ich początku namiar na promocję w Anglii podsunął mi 4gotten. Potem wystarczyło rozejrzeć się w ofercie innych producentów i potwierdzić wybór Dwa tygodnie czekania na paczkę, no i jest! Zdążyłem wyskoczyć na 45km wokół komina nim zima wróciła z pełną mocą.Szczegóły tutaj:https://www.cube.eu/en/2017/road-triathlon/attain/cube-attain-gtc-pro-disc-greynflashgreen-2017/