A co do cro-mo, jeśli nie stal to co? opłaca się inwestować w carbon i liczyć, że będzie wieczny? Bo na pewno będzie leżejszy Cytat: Wilk w 22 Kwi 2018, 13:44Ale na jakiej podstawie oceniasz, że są mniej trwałe? Bo kolejny raz powtarzasz to jak mantrę, a nie ma na coś takiego żadnych dowodów, to są zwykłe przesądy.Prawie każdy artykuł w sieci powiela tą informację - a w każdej legendzie musi być chyba ziarenko prawdy?
Ale na jakiej podstawie oceniasz, że są mniej trwałe? Bo kolejny raz powtarzasz to jak mantrę, a nie ma na coś takiego żadnych dowodów, to są zwykłe przesądy.
Prawie każdy artykuł w sieci powiela tą informację - a w każdej legendzie musi być chyba ziarenko prawdy?
Sport Contact są bardzo podatne na przebicia, znacznie lepsze są 4season lub Ultra Gatorskin. Jeśli muszą być grube, to Travel Contact.
Cytat: MCsubi w 17 Maj 2018, 17:57Sport Contact są bardzo podatne na przebicia, znacznie lepsze są 4season lub Ultra Gatorskin. Jeśli muszą być grube, to Travel Contact.Nakręciłem na ich ponad 10k, lasy szutry, codzienne dojazdy do pracy przez miasto. Liczba przebić na ten przebieg 2.Jedne z najlepszych opon pod względem odporności na przebicia jakie miałem. Do tego toczą się bardzo lekko. Wersja 37-622 pompowane na 60/50 PSI.
Ambitne pytanie mam;Czy zapakowanie się w hamulec szosowy pokroju TRP Spyre C ma sens z klamkami Avida FR-5?Miałem plan dać na przód TRP Spyke, a na tył BB5, ale jako posiadacz BB7 chętnie sprawdziłbym coś ciekawszego w nowym kole (Avidy średnio mnie coś usatysfakcjonowały swoimi dźwiękami)
TRP jest ok, ale cudów się nie spodziewaj.