2. Czy wspornik siodła z karbonu da dodatkowy efekt tłumienia wibracji czy też będzie słabym punktem zestawu (jaka jest średnica wspornika w Ogre?)
5. #WujTom złożył koła na DT SWISS 545D 700C 36H i jest zadowolony. Za nim też chcę użyć tej obręczy ale jaka długość szprych? Czy najpierw musi być wybór piasty?
- ciężar obręczy (za to nośność największa na rynku)- w specyfikacji max ciśnienie opon 4 bar (ja ładuję 5,2 i nadal jet ok.)- wewnętrzna szerokość jest 21mm (nie założysz wąskich opon a'la szosowych.)
Nie polecę Ci żadnej innej obręczy bo nie znam obecnie rynku. Moje maja już kilka lat i jak bym miał kupować dla siebie nowe to kupił bym te same bo są u mnie najdłużej i puki co bez przygód. Nawet szprychy jeszcze żadnej nie urwałem.
Zamierzam przeżyć przygodę z "maszynami". Jak oceniacie DT Swiss 350 vs Novatec D042SB. Czy ogromna różnica w cenie jest tego warta?
3. Czy system E-Thru jest warty uwagi. Są opinie, że bardzo osłabia bębenek?
Czy tylne haki są na piasty 135mmx5mm czy wejdą tam piasty 142mmx12mm. Podobno tam są jakieś adaptery w tylnych widełkach/hakach?Zamierzam przeżyć przygodę z "maszynami". Jak oceniacie DT Swiss 350 vs Novatec D042SB. Czy ogromna różnica w cenie jest tego warta?
Wesołych Świąt!Jak sądzisz, ile? ten rower gotowym będzie ważył.
esteś pewien tych hydraulicznych hampli?
Nie nie jestem. Obok nich zastanawiam się nad TRP Spyke (dwa ruchome tłoczki) lub Avid BB7 (sprawdzone, proste).Z drugiej strony efektywność i modulacja hydraulików będzie lepsza. Na tą masę hydraulików jaka jeździ, często podstawowe modele, ilość awarii nie jest duża. Ale tak. Zastanawiam się i już dwa razy zmieniałem decyzje (mentalnie) co założyć.